Témaindító hozzászólás
|
2004.07.02. 09:44 - |
Ide írj ha gondod van:) |
[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
Szia!
Nem birom letölteni a codpilért mert egy ijen tvn.hu szart hoz ki ahol videokat lehet nézni a masik oldalon sem lehet lécivel küldjétek el nekem mert egy rendes mapom dolgozom már eg honapja de vmi mindig megakadájoz! |
Helló!
Nem találom a xmodel mappát!
Meg nem tok semijen elérési modon felmeni a pályámra!
valaki segitsen már nekem az e-mail cimem vektor12@freemail.hu az msn em is ugyanaz |
hi!
Nem találom az xmodel mappát, pedig még a keresőben is megnéztem! Ha valaki tudja hogy hol lehet az írjon nekem a nandris94@gmail.com - ra! Köszi! |
és még valami hogy hanem akkor valaki tudja hogy a cod2ben hogyan lehet mapot kreálni ha valaki tudj akkor vegyen fel msnen a gera256@citromail.hu-n vagy pedig adj eg ylinket ahol magyarul leirják. |
Csá(sztok)!A honlapon a CoD pályaszerkesztés az cod2-es pályaszerkesztésre is vonatkozik vagy csak a cod1re?Előre köszi csá |
(bocsánat a szakadásért)
MEGKÉREK, HOGY TÉRJEN ÁT A CODMAP.UW.HU-RA, MERT EZ AZ OLDAL MÁR OTT VAN. HIVATALOSAN IS, RAIN IS ODA RAKTA. KÉSZ.(vagy a madbence.uw.hu-t is megnézheted, ott is vagyunk egy páran) |
ha ezt valaki lefordítaná nekem azt az embert nagyon megdicsérném! ha ezt lefordítanátok akkor már sztem meg van oldva a pk3 probléma!
a lefordítandó:
First you will want to download [WINRAR]. This is what we will use to create the actual PK3 file.
Below are the preparation steps to get ready to PAK the PK3
1: Create a temporary folder on your desktop and name it your-map_temp,(for this tutorial i will go with test_temp) to collect all the files related to your map.
2: Inside this folder create a second folder called maps. Inside the maps folder make the mp folder. Copy your BSP and any GSC files you may have to this folder.
3: If you have an ARENA file: Go back to test_temp and make a new folder called mp. In this folder you will place your arena file (if you have one) if you dont have one then dont bother with this folder.
4: If you have any New textures: Go back to test_temp and make a new folder called textures. In this folder you will place any new textures you may have created just for this map.
5: If you have any New shaders: Go back to test_temp and make a folder called scripts. If you have any new shader-scripts for a texture, this is where it will go.
6: If you have any New sounds: Go back to test_temp and creat a folder called sounds. In this folder you will place any new sounds you may have created for this map.
Everything collected? Good Now we will Pak the PK3 file.
If, by this time, you havnt already installed Winrar please do so.
Below are the steps to pak the PK3 file.
1: Open your temp folder on your desktop.(eg test_temp)
2: Highlight all files and folders.
3: right click on them and select "Add these files to an archive."
A window appears
4: In the filename box type then name you wish it to have
5: next select the ZIP format( located on the left of the screen)... Notice this will change the extension of your filename to .zip.
6: Now change your file extension to .pk3 instead of .zip.
If all goes well by this time you will have a pk3.
To test put it into your main folder and run it. |
Hi all!
azt szeretném hogy ha a következő tutorialban azt mesélnétek el hogy,hogy kell pk3 fájlt csinálni illetve hogy milyen fájlokat kell belerakni.
de az sem ártana ha azt is bővebben leírnátok hogy miket kell a gsc fájlba irni
csak ennyi lenne a kérdésem illetve kérésem. Különben a honlap jó csak hiányosak a tutorialok. Ha valaki MÉG IS lenne olyan KEDVES hogy segítene akkor itt az msn címem: Kispeti-Kr@hotmail.com
kérlek segítsetek mert nagyon fonots előre is kössz |
Jah nvidia 7600GT-m van.
Ilyeneket irkál ki az uo multiba hogy nem birjah betölteni a shadertypes/2d/hud.stype filet. |
Hi nem tudja valaki hogy miért látom az egész pályát feketének az épületeken a fal fekete meg a pálya talaja is feket, codban + cod uoban is? |
Hello!
Nem tudom miért de nem telepíti az első cuccot a pályaszerkesztéshez. Nem tudjátok mi lehet a gond? Letöltöttem többször is de semmi. |
Megjelent a COD2 Radiant!!! Nem mondom meg honnan lehet letölteni mert ott a 900913. |
Idézek az 1. számú tut-ból: "Elöszőr is szükséged van két programra:
CoDTools (XP-oprendszerre)
CoDPiler". Na itt a megoldás. |
Meg mivel két napja kezdtem el pályátszerkeszteni (elolvastam a pályaszerk. menüpontot) szerintem többet érnél vele ha elmagyaráznád nem pedig röhögnél rajtam.... |
hát... a simához kérdeztem mert a "map.-->bsp." részben a codpiler-ről van sző nekem meg radiantom van amihez a beállításokat nem lehet elolvasni... (nemtom észrevetted e már...) |
JUJJ!!!
Ember! Olvastad már a "CoD pályaszerkesztés" menüpontot? Ajánlom figyelmedbe. (egyedül akkor bocsájtok meg, ha uo-hoz kérdezted) |
Hogy kell ".bsp" fáljt csinálni? |
Hogy tudom azt megcsinálni hogy a sky textures egybe legyen és ne kockákba?
|
[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
|