CoD:pályaszerkesztés
Menü
 
Letöltések
 
Regiszráld magad!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos!
Olvassátok a főoldalt Az oldal ELKÖLTÖZÖTT!
 
Óra
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Fórum
Fórumok : CoD pályaszerkesztés : Segítség! Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
Rain

2004.07.02. 09:44 -
Ide írj ha gondod van:)

[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

JimboFett Előzmény | 2005.02.07. 20:26 - #109

Csá! Lehet hogy hülyeséget írok de lenne egy nagy kérdésem: hogy kell ajtót csinálni? Én kb. két napja szedtem le a pályaszerkesztőt és nem is akarok nagyon belemerülni a pályaszerkesztésbe, de ez nagy rejtél nekem. Előre is köszi!

Gorilla Előzmény | 2005.02.07. 19:27 - #108

en nem ereg tudtam meg, hogy kell csinalni egy falat, ami clip textura van. Az atlatszo, de nem lehet rajta atmenni. Ami a map temavalasztast illeti. Ryan kozlegenyt meg normandiat mar csontig leragtak, meg az osszes hasonlo temat. Szerintem inkabb valami egyedi temat kellene csinalni, ami nem sok embernek jut az eszebe. El kell kepzelni olyan haborus helyzeteket, amik biztos voltak, de nem hetkoznapiak.

CSUKA Előzmény | 2005.02.07. 18:18 - #107

Nem tudjátok hogyan lehet azt megcsinálni hogy legyen széle a pályának??

Azaz ne kelljen fákat, falakat tennem ahhoz hogy ne zuhanjk ki a pályáról, mivel az enyémen ki lehet esni, mert körbevettem egy jó nagy égtextúrával. Ráadásul nagyon szomorú vagyok, mivel előkerestem pár cuccot a modsonline-ról és ott láttam egy pályát Normandiáról ráadásul a ryan közlegény alapján. Ennyit az ötletemről:(((( Ugyanezt akartam én is:(


GoodSpeed Előzmény | 2005.02.07. 13:54 - #106

Köszi szépen Rain bejött!!! Végre valaki THX +Jó az oldal +a tartalom nem marad el !!!!!!!

Caóóó


Rain Előzmény | 2005.02.07. 07:01 - #105

Probáltad már kitörölni a registryből a Radiant bejegyzéseit?

 

"Ha lefagyna a pályaszerkesztő:

Menj a Futtatásba:
írd be: regedit
Menj a Hkey_current_user/Software részbe.
Töröld ki a CoDRadiant mappát"


GoodSpeed Előzmény | 2005.02.06. 19:50 - #104

Hello ha tud valaki segíteni nekem abban hogy :feltelepítettem a radiantot és lefagy a program miután megadom neki a kért fileot.

Rain Előzmény | 2005.02.05. 14:15 - #103

Fény: Én 20-25 erősségű fényeket használtam

Textúra: meg lehet csinálni alphaval, csak a felső (amit alpházol) olyan textura legyen ami körül fehér keret van (nem szilárd textura)


image Előzmény | 2005.02.05. 13:03 - #102

Na megcsinálta a bsp-t és már megvannak első screen shottok is csak a házak fényezésével van gondom. Vagy nem látok semmit vagy egy ponton van marha világos. A fénynek van iránya 200 as és egy házban a falag vakítoak szinte a fény körül amugy meg nem látok semmit. Hogy kell normálisan beállítani? Másik:van egy normandi ground füves talajtextúra meg a törmeléktextúra. Hogy lehet azt megcsinálni hogy a fű és a törmelék közt ne legyen éles határvonal ,össze legyenek mosva. Az alpha blendingel megoldható? A harmadik lenne egy kanyarodó patak és hogy kell a textúrát beállítani hogy ha 3 kockábol van a water és hogy normálisan nézzen ki ?(egy irányba fojjon) Csak forgatással?

Rain Előzmény | 2005.02.05. 06:58 - #101

Ha a végén megcsinálja a BSP-t akkor nem lehet komoly baja :)


image Előzmény | 2005.02.04. 18:47 - #100

Hi! Kösz a válasz be is jött már mükszik csak kicsit késő mer már a pálya felét kitöröltem kb. Na mindegy. A fordításhoz codpillert használok. Attól lehet valami komolyabb baja a mapnak ha 10-20 hibaüzit ír fordításnál?

Rain Előzmény | 2005.02.04. 13:23 - #99

Hi!

Azért forog, mert rossz modelt használál. Probáld meg ezt: static_vehicle_german_truck
(Amúgy ezt a vehicle_german_truck ot az SP ben használják, a mozgó járműveknél)


csaky67 Előzmény | 2005.02.04. 00:18 - #98

Helló mindenki!
Tudja valaki, hogy a vehicle_german_truck modell kerekei miért forognak a lefordított mapon és hogyan lehet megszüntetni a forgást??? A BMW motor kerekei szintén forognak, még a pótkerék is. :)

Image! A mapod neve valóban noname? Esetleg a fordítást végző noname.bat fájl is felrakhatnád, lehet hogy abban van a hiba?...


image Előzmény | 2005.02.02. 22:44 - #97

Hi! elkezdtem egy új mapot,minden szép és jó volt amig meg nem próbáltam átkonvertálni mert akkor ez jött ki: c:\program files\call of duty\main\maps>c: c:\program files\call of duty\main\maps>cd \program files\call of duty\tools\bin C:\Program Files\Call of Duty\Tools\bin>q3map -basedir "call of duty" ..\..\main \maps\mp\noname war.map Q3Map v1.1 (c) 2002 Id Software Inc. / Infinity Ward ---- q3map ---- usage: q3map [options] mapfile C:\Program Files\Call of Duty\Tools\bin>pause A folytatáshoz nyomjon meg egy billentyűt . . . C:\Program Files\Call of Duty\Tools\bin>q3map -basedir "call of duty" -vis -fast ..\..\main\maps\mp\noname war.map Q3Map v1.1 (c) 2002 Id Software Inc. / Infinity Ward ---- q3map ---- Unknown option "-vis" C:\Program Files\Call of Duty\Tools\bin>pause A folytatáshoz nyomjon meg egy billentyűt . . . C:\Program Files\Call of Duty\Tools\bin>flare -extra -sundiffusesamples 10 -dump options ..\..\main\maps\mp\noname war.map ----- FS_Startup ----- Current search path: C:/Program Files/Call of Duty/\main\user_falaisefinal.pk3 (17 files) C:/Program Files/Call of Duty/\main\Skytextures.pk3 (13 files) C:/Program Files/Call of Duty/\main\pakb.pk3 (60 files) C:/Program Files/Call of Duty/\main\paka.pk3 (41 files) C:/Program Files/Call of Duty/\main\pak9.pk3 (149 files) C:/Program Files/Call of Duty/\main\pak8.pk3 (235 files) C:/Program Files/Call of Duty/\main\pak6.pk3 (3 files) C:/Program Files/Call of Duty/\main\pak5.pk3 (4858 files) C:/Program Files/Call of Duty/\main\pak4.pk3 (1668 files) C:/Program Files/Call of Duty/\main\pak3.pk3 (1992 files) C:/Program Files/Call of Duty/\main\pak2.pk3 (694 files) C:/Program Files/Call of Duty/\main\pak1.pk3 (2642 files) C:/Program Files/Call of Duty/\main\pak0.pk3 (12816 files) C:/Program Files/Call of Duty/\main\landsitz.pk3 (49 files) C:/Program Files/Call of Duty//main C:/Program Files/Call of Duty/\main\localized_english_pak5.pk3 (46 files) C:/Program Files/Call of Duty/\main\localized_english_pak3.pk3 (7 files) C:/Program Files/Call of Duty/\main\localized_english_pak2.pk3 (9 files) C:/Program Files/Call of Duty/\main\localized_english_pak1.pk3 (3736 files) C:/Program Files/Call of Duty/\main\localized_english_pak0.pk3 (1204 files) File Handles: ---------------------- 30239 files in pk3 files models in world bsp: enabled model shadows: enabled model alpha shadows: enabled occluder merging: disabled area light backsplash: enabled smooth normals: enabled visual debugging: disabled keep visual only polys: disabled verbose messages: disabled debug lightmap areas: disabled debug lightmap bleeding: disabled poly in solid correction: enabled diffuse sunlighting: enabled point-sampled diffuse sun: enabled single-sample diffuse sun: disabled lightmap calculation: enabled extra alpha check: enabled max alpha pixels: 1024 find leafs for lights: enabled max polys: 1048576 max vertices: 4194304 max brushes: 262144 max occluders: 0 bsp poly split cost: 8 axis-aligned bsp threshold: 500 point light scale: 7500 linear light scale: 0.000125 light grid scale: 1 overbright scale: 2 one over min intensity: 255 hemicube edge size: 10 surface light step world: 16 surface light step sky: 128 USAGE: FLARE [args] mapname, where args is 0 or more of the following. Options ignore capitalization; it is only present in the list for clarity. -? Displays usage information -Help Displays usage information -Verbose Turns on verbose prints -Quiet Turns off progress counters (can be used with -Verbose) -Warn Sets the warning level -Exec Executes a config file -BaseDir Name of the directory containing the game executable -Fast Use fast presets for several options -Extra Use high-quality presets for several options -MaxPolys Maximum number of polys to use during light compile -MaxVerts Maximum number of vertices to use during light compile -MaxBrushes Maximum number of brushes to use during bsp solid check -MaxOccluders Maximum number of occluders to use during light compile -Visual Activates visual preview / debugging -NoVisualOnlyPolys Don't keep polys to be drawn that don't affect lighting -Width Sets screen width for visual debugging -Height Sets screen height for visual debugging -Fullscreen Uses fullscreen mode for visual debugging -PicMip Skips the first N mipmap levels to save texture memory -DebugLmapAreas Shows relative coverage of each lmap pixel as intensity -DebugLmapBleeding Tests lightmap bleeding -CorrectSolid Forces correcting for partially covered polygons -NoCorrectSolid Skips correcting for partially covered polygons -DiffuseSun Froces diffuse sunlighting -NoDiffuseSun Doesn't do diffuse sunlighting -SampleDiffuseSun Diffuse sun uses point sampling instead of area lights -AreaDiffuseSun Diffuse sun uses area lights instead of point sampling -FastDiffuseSun SampleDiffuseSun uses a single vertical sky trace -ExtraDiffuseSun SampleDiffuseSun uses multiple sky traces -BackSplash Adds a backsplash pointlight for area lights -NoSmoothNormals Uses polygon normals instead of smoothed vertex normals -LeafLights Forces finding of entity lighting info (needs .PRT file) -NoLeafLights Don't find entity lighting info (also ignores .PRT file) -ModelShadow Allows model surfaces to cast shadows -NoModelShadow Prevents model surfaces from casting shadows -WorldModels Adds model surfaces to the world BSP -LocalModels Keeps model surfaces out of the world BSP -ModelAlphaShadow Allows transparent model surfaces to cast shadows -NoModelAlphaShadow Prevents transparent model surfaces from casting shadows -MergeOccluders Tries to merge occluders (may speed up model shadows) -NoMergeOccluders Doesn't merge occluders (may speeds up no model shadows) -FastAlphaCheck Does alpha checking at a point instead of over an area -ExtraAlphaCheck Does alpha checking over an area instead of at a point -MaxAlphaPixels Max pixels to do area alpha filtering (extra alpha only) -SplitCost Heuristic penalty for splitting a poly (relative to 1) -AxialThreshold BSP always looks for axial planes for > this many polys -SunColor Direct sun color to use (-suncolor R G B) -SunLight Intensity of direct sunlight -SunDiffuseColor Diffuse sun color to use (-sundiffusecolor R G B) -DiffuseFraction Fraction of sun's intensity to be diffuse lighting -SunDirection Sun direction to use (-sundirection pitch yaw roll) -MinLight Minimum intensity for a lightmap pixel (-minlight R G B) -SunDiffuseSamples Hemicube edge size for SampleDiffuseSun (3N^2 samples) -SunDiffuseStep Units between diffuse sun form factor light samples -AreaLightStep Units between area light samples -DumpOptions Displays current settings of most parameters Unknown argument '..\..\main\maps\mp\noname' C:\Program Files\Call of Duty\Tools\bin>pause A folytatáshoz nyomjon meg egy billentyűt . . . Na ez mond valakinek valamit? az egész egy másodperc alatt lement semmit nem csinált. Valami nagyon el van rontva vagy nem annyira vészes?

csaky67 Előzmény | 2005.01.25. 00:58 - #96

A számhármas az RGB (Red-Green-Blue) összetevőket állítja be. Az egyes számok 0-tól 1-ig mehetnek. Ha mind a három 1, akkor az a legfényesebb összetett szín = fehér. Ha vöröset akarsz, akkor a G és B komponenst csökkentened kell pl.: 1 .5 .5 (nem próbáltam ki, de ennek valamilyen vöröses árnyalatnak kellene lennie). Egyszerűbben: ha a light-nek adtál például egy light 100 értéket, és ki van választva, akkor utána lenyomva a k betűt a szokásos beállító színpalettán beállíthatod a megfelelő színt. Bővebben: http://www.modsonline.net/Tutorials-read-143.html.

CSUKA Előzmény | 2005.01.24. 08:59 - #95

Sziasztok!!!!!!!!

Rég voltam itt. Szóval elkezdtem egy sima pályát semmi ötlet csak gyakorlom a fényeket, a lépcsőket meg a tetőablakokat stb... Na szóval az a lényeg hogy mind a nap mind egy fény színét be lehet állítani. Szóval az alapszín vagy mi az az "1 1 1" . na ez most a fehér?? Mert nekem mondjuk egy vörös lámpához vörös fény kell. Annak mi a kódja, számkódja??????


csaky67 Előzmény | 2005.01.24. 00:06 - #94

R-pee! Pedig a CodRadiant-nak is ott kellene lennie a /bin mappában... Letöltötted, telepítetted (alapértelmezett mappát nem változtattad meg)?

R-pee Előzmény | 2005.01.22. 09:43 - #93

Van egy óriási gondom. Nekem a Call of Duty mappán bellül nincs Tools mappa, tehát az a cod.qe4 fájl sincs meg. Most akkor semmit nem tudok csinálni?

Help!


csaky67 Előzmény | 2005.01.17. 18:57 - #92

Image! A mapod nekem sem működött, de: - a skybox-nak alját is kell rajzolni, - a light felesleges, töröld, - nem árt egy mp_deathmatch_intermission-t is felrakni - a ground/a_grass1 textúrával nem láttam és át is estem a földön, de egy saját mapból átmásolt ground/grassvravine1_grass-sal már minden jó volt. - ha jól emlékszem a suncolor kulcs rosszul lett megadva; az egy számhármas, a számok között szóközzel, így: 1 .73 .42 A postafiókodra nem meg el a javított map, kétszer is próbáltam :(

R-pee Előzmény | 2005.01.16. 16:05 - #91

Hali!

Jó, hogy van egy olyen oldal is. Régebben Quake3-ra szerettem volna pályát készíteni, de segítség nélkül nem tudtam. Most mepróbálok egy Cod-osat készíteni. Ha elakadnák, akkor írok. További jó munkát mindenkinek.

(http://gamesar.uw.hu)

R-pee


image Előzmény | 2005.01.13. 17:45 - #90

http://www.trcimage.atw.hu 

Hi! mostmár nemtom mivan itt egy link fenn egy map ami természetesen nem műkszik, ha valakinek van kede/ötlete nézze meg légyzsi is irly már meg hogy mi a baj pls!

kössz


[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

 
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2003-11-16
 
Linkek
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?