CoD:pályaszerkesztés
Menü
 
Letöltések
 
Regiszráld magad!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos!
Olvassátok a főoldalt Az oldal ELKÖLTÖZÖTT!
 
Óra
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Fórum
Fórumok : CoD pályaszerkesztés : Segítség! Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
Rain

2004.07.02. 09:44 -
Ide írj ha gondod van:)

[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

Gorilla Előzmény | 2005.01.07. 19:08 - #69

Brusht ugy lehet masolni, hogy kijelolod es megnyomod a spacet es akkor csinal belole egy masikat kozvetlen mellette. Ilyenkor mindig legyen bekapcsolva a szerkesztovonalhoz valo hozzarantas, kulonben az adott brush kikerul la matematikai rendszerbol, es sok galiba okozol. Egyebknet nem tudom, hogy neked vagy masnak milyen jellegu hibauzenetei vannak, es milyen bugok texturaval stb, de en arra a kovetkeztetesre jutottam, hogy a szerkesztohalot sokkal komolyabban kell venni, es mindennek matematikai pontossaggal kell illeszkednie, es ha egy brush belelog a masikba, annak nagy esellyel el lesz cseszodve a texturaja, vagy egy masiknak ami kapcsolatban all vele, es akkor elkepzelheto hogy az idok vegezeteig sem szamolja le a palyat. Tehat en azt figyeltem meg, hogy ha netan bele is log, akkor amiben benne van, azzal le kell vagni a belogo darabot shift-U van, hogy tisztan, mertanilag pontosan illeszkedjenek. A szabadkezzel valo meretezeshez, (szerkesztovonal hozzarantas nelkul) nagy odafigyeles kell es nagy nagyitasban nagyon precizen kell csinalni, mert ellenkezo esetben sok bug okozoja.

CSUKA Előzmény | 2005.01.07. 18:05 - #68

Sajna egyre több gondom van pedig el se kezdtem igazán:(((((((((((

Mingid error-t ír ki és hibába sejtem mi lehet a gond nem tom kijavítani. Tehát kiírja hogy script hiba gondolom egy embere miatt amin beállítottam a nevet és életerőt, de az ember-t már kitöröltem így nem tom hogy javítsak. Hát letöröltem és ujra kezdtem. Aztán megint kiírja hogy error RLoad_.... valami de nem tom mi a probléma szinte mindent kiszedtem a pályáról de nem indul el végignézem az entity-t is de semmi utaláls nincs rá:( Ja meg még kiírta hogy entity without a classname. Szóval mindig csak annyit tehetek hogy letörlöm és újrakezdem:( Nincs általános értékű tanács a hibák keresésére javításasára, hibától függetlenül??


CSUKA Előzmény | 2005.01.07. 17:23 - #67

Előző kérdéseim mellett egy újjabbal állok elő, amit szerintem nem nehéz megválaszolni:)

Hogyan lehet bármilyen brusht másolni???

Vagyis olyan falakat amiket már beállítottam, tehát mérteztem és textúráztam, és emberek másolása ne kelljen mindig bemennem az actor menübe az embert kiválasztani:( 


Gorilla Előzmény | 2005.01.07. 02:36 - #66

Na kozben rajottem, hogy a .gsc be kell bescriptelni a kod kodjat

 

A railyard eseteben igy nez ki, ha valakit erdekelne esetleg rajtam kivul

main()
{
setCullFog (0, 8000, 0.8, 0.8, 0.8, 0);
ambientPlay("ambient_mp_railyard");

maps\mp\_load::main();

game["allies"] = "russian";
game["axis"] = "german";

game["russian_soldiertype"] = "veteran";
game["russian_soldiervariation"] = "winter";
game["german_soldiertype"] = "wehrmacht";
game["german_soldiervariation"] = "winter";

game["attackers"] = "allies";
game["defenders"] = "axis";

game["layoutimage"] = "mp_railyard";


}


Gorilla Előzmény | 2005.01.07. 02:23 - #65

az lenne a tiszteletteljes kerdesem, hogy kodot, hogyan lehet beallitani? Rockethez vagy hurtgenhez hasonlot. Nagyon kene a valasz. Elore is koszonom

csaky67 Előzmény | 2005.01.06. 21:58 - #64

Helló Rain!
Ha esetleg megint erre jársz a #44, #48 és #53 még élő problémám, tudsz rá mondani valamit? Előre is köszönöm!

CSUKA Előzmény | 2005.01.06. 18:18 - #63

Biztos hogy ez a fegyverek kódja?

Ha ez akkor írd le hogy hogy kell beilleszteni, mert én csak beírtam úgy hogy nem hagytam ki sort hanem csak beírtam egy más alá a sorokat. Azonban nekem van aknamezőm és arról is van írva, na szóval az alá kell írni vagy egy sort kihagyjak vagy még kell valami karakter hozzá?????

Különben Normandiában amit csinálnék először csak m1garand-dal indulhatnál és pár gránáttal. Ez megoldható???


Rain Előzmény | 2005.01.06. 16:59 - #62

Huh, de régen néztem be ide...

CSUKA:

MG: odaraksz egy node-> pathnode t a MG elé és összekötöd (elöször kijelöl a pathnodet után az MGt és Ctrl K)
Utána csináld meg, hogy odafusson a pathnodehez (össze kell kötni az embert a pathnodeval)

Fegyver:
írd be a gsc be:
level.player takeallweapons();
level.player giveWeapon("kar98k");
level.player giveWeapon("mp44");
level.player giveWeapon("luger");
level.player giveWeapon("stielgrenade");
level.player switchToWeapon("kar98k");


CSUKA Előzmény | 2005.01.05. 16:56 - #61

Sziasztok!

Ismét kérdésem lenne:( Na szóval még mindig az hogy lehet megcsinálni hogy ellenség (német katona, vagy bármilyen más, de nem én) kezelje az MG-42-t??

A második kérédésem az hogy lehet megszabni azt hogy milyen fegyverekkel induljak??

A haramdik kérdésem tulajdonképpen nem is kell, mert ha Normandiát csinálok azon nem szabadna lennie ennek, de ennek ellenére érdekel:) Hogy lehet légvédelmi ágyúval lőni ezenfelül megtervezni azt hogy Stukák repüljenek az égből és le lehessen őket lőni. Olyan mint az a küldi a CoDban amikor..... (a neve nem jut eszembe)

na ez már sok lesz igazából mind érdekel de csak az első kettő a fontos:)


Gorilla Előzmény | 2005.01.04. 22:32 - #60

Nehogy lekoppintsd a csillaromat:))) Csak viccelek. Hat azt borzalmas nehez megcsinalni, hogy az objektumok ne legyenek felismerhetoek, csak arnyek formajaban. Annyiszor kell lerenderelni a szobat, mig az ember be nem allitja, De mivel az arnyekok a tavolban havanyodhatnak, nem lesz egyseges az arnyek. "átom neked is gondjaid vannak a texturák egymásba mosásával." Hat nem egyszeru sajnos. Gondolom arra a reszre gondolsz, ahol a hoban a kereknyomok vegetertnek. Ott az a baj, hogy lelkiismeretlenul csinaltam meg, es nem egyforma szelesek. Kicsit tokolni kell vele es akkor illeszkedik majd. Igy volt az ut tavolabbi reszeinel is. Az emer allitgatja, szelesitgeti, aztan ujrateszi a texturat es szorakozik vele, es egyszercsak hopp, beall a helyere. Nem tudom mi van mogote. Egyebkent a jatek gyari mapjait figyelve is tobb helyen van hasonlo dolog, pld Rocketen ha jolemlekszem. majd este beallitom, csak mikor ezt a havas bejarati reszt csinalta, mar annyira tele volt a tokom, hogy aztan nem foglalkortam vele, hagytam igy a fenebe. neha mikor egyes reszekkel tele van a toke az embernek, akkor hagyni kell, es mas reszt csinalni, es par nap mulva visszaterni. hat en most igy vagyok ezzel a bejarattal. Az egesz hetveget ezzel a resszel toltottem, mar agyverzest kapok attol is, ha ranezek.

csaky67 Előzmény | 2005.01.04. 22:18 - #59

Gorilla!
Egészen jók a képek! Különösen tetszik a csillár, mi mindenre lehet használni az árnyékot, bár az igazi durranás az lenne, ha az árnyékkép nem egy az egyben jönne létre, hanem magasságban eltolt, önmagukban semmit sem jelentő alakzatokból (savanyú a szőlő...). Látom neked is gondjaid vannak a texturák egymásba mosásával.

Gorilla Előzmény | 2005.01.04. 22:17 - #58

Koszonom! Ezt egyebknet mar letoltottem, csak mivel mondtad, hogy nem emlekszel, honnan toltotted le, azt hittem, egy masik model adatbazisrol beszelsz. De megegyszer koszonom.

csaky67 Előzmény | 2005.01.04. 22:03 - #57

Gorilla!

Ez egy nagyon jó portál; többek között itt találhatod meg a modellgyűjteményt: CoD pályaszerkesztés : Modelek berakása a pályaszerkesztőben

Saját texturával kapcsolatban lásd ezt a fórumot nem sokkal ezelött...

Üdv csaky67


Gorilla Előzmény | 2005.01.04. 21:35 - #56

Az is erdekelne tovabba, hogy hogyan lehet custom texturat betenni palyara, es a vegen azt hogyan kell betenni a pk3 ba

Gorilla Előzmény | 2005.01.04. 21:13 - #55

Az lenne meg a kerdesem egyebkent, hogy hogy lehet megcsinalni azt, hogy SD modban is menjen a map meg TDM es DM ben. az utobbi kettoben mi fog tortenni a SD modban beallitott modellekkel? Mert en szeretnem a modelleken a TDM es DM modban is megtartani mint statikus objektumok, es nem ugy mint a tobbi palyan, hogy TDM ben es DM ben eltunnek. Szoval azt mar tudom, hogy kell SD es TDM et csinalni, de hogy kell azt, hogy ugyan azon a mapon menjen mind a ket-harom mod?

Gorilla Előzmény | 2005.01.04. 21:10 - #54

Nagyon szepen koszonom a segitseget!!!!!!!! Azt meg meg tudnad nekem mondani, hogy a CODmodels.zip et honnan szedted? Irtad, hogy nem emlekszel, de hatha eszedbe jut. Ha nem, akkor esetleg el tudnad nekem kuldeni? Adnek neked FTP elerhetoseget e mailben. Mutatok par kepet a maprol, amit csinalok www.peterlukats.com/map.html www.geocities.com/ontariogallery/map.html Ezt jo regen kezdtem, de nem volt idom folytatni es az uunnepek alatt ujra nekiestem, most ezen dolgozom nagy erokkel.

csaky67 Előzmény | 2005.01.04. 21:06 - #53

SOS!

Találkozott már valaki Hunk_AllocateTempMemory:failed on 4194320, needs 778192 hibával? A map egyes részei külön-külön jól lefordulnak, de amikor összemásolom egy teljessé, akkor a map inulásakor ez a hiba jön. A bsp file alig 8 Mb-os, nem hiszem, hogy ez a baj... Van valakinek ötlete? Sajnos elég lassan lehet tesztelni a hibát, mert kb 3 órát elszórakozik, amíg lefordítja...


csaky67 Előzmény | 2005.01.04. 20:52 - #52

Helló Gorilla!

Egy modellt a modelscale vagy a modelscale_vec kulccsal lehet átméretezni. Jelöld ki a modellt (Shift + balegér) hívd az Entity ablakot (n), a Key-be írd be a modelscale-t a Value-be egy értéket (1=eredeti méret, 0.5=fele akkora, stb...). A modelscale_vec kulcs pedig három értéket vár pl.: 1 1 1.5, amivel X, Y és Z irányban lehet átméretezni a modellt (különösen jól jön, ha mondjuk egy fát akarsz a másfélszeresére nyurgítani).

Lista a modellekről a CODModels.zip-ben egy help, amiben ábécé rendben szerepelnek a képek (nem tudom, hogy teljes-e, én jó hasznát vettem :), már nem emlékszem, hogy honnan szedtem le).


Gorilla Előzmény | 2005.01.04. 20:16 - #51

"Az oldal nagyon jó soha nem hittem volna hogy tudok majd pályát szerkeszteni:)" Szerintem is nagyon jo oldal, es en sem hittem volna, hogy valaha ilyet fogok csinalni, aztan csak elkeszult az elso szoba. Sok sikert kivanok egyebknet neked!!!! En sem vagyok nagy mapos, es amint latod nekem is sok segitstegre van szuksegem, de had ajak egy tanacsot (ha nem veszed tolakodasnak) - en is ezzel a kerdesel szenvedek a legtobbet. Gyujts rengeteg fotoanyagot olyasmi helyszinekrol, amit epiteni akarsz (foleg ha tortenelmi helyszint epitessz, es nem csak valami gyakorlo arenat), es a dolognak legyen vallami valoasagos alapja, mert attol lesz hiteles. A gyari mapok azert jok, mert hosszu honapok tortenelmi kutatasa es anyaggyujtes elozi meg.Korhuen utanaozza a szovjet vagy francia vagy nemet epiteszetet, es a romok valos roncsolodasokrol keszult fotok alapjan vannak megepitve, hogy elethu legyen. En haborus fotoarchivumokban es hasonlo helyeken nem egyszer talalkoztam olyan helyszinekkel, amiket felismerhetoen hasznaltak a jatek tervezesekor.

CSUKA Előzmény | 2005.01.04. 19:00 - #50

Sziasztok!

Hogy lehet légvédelmi ágyút építeni? Félre ne értsd a modelt beraktam de nem toduk vele lőni. Tudod a turret paranccsal csak az érdekelne milyen kóddal? A másik kérdédés hogy lehet meg csinálni hogy ellenséges katona kezeljen egy MG-42-t???? Normandiai pályát akarok de még el se kezdtem:) Az oldal nagyon jó soha nem hittem volna hogy tudok majd pályát szerkeszteni:)


[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

 
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2003-11-16
 
Linkek
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?