Témaindító hozzászólás
|
2004.07.02. 09:44 - |
Ide írj ha gondod van:) |
[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
Még 1 elég jó kérdés, a társalgóban már felvetettem, csinálok 1 mapot, tök mindegy milyen, mekkora és milyen a textúra, ha csak egy zárt szobát csinálok a leírtak szerint, akkor is vakító fényesség van a pályán, ha később teszek is be világítást, akkor az nem is látszik még közvetlen közelről sem tapasztalható fénykibocsátás, a színéről ne is beszéljünk, mert nincs neki, bármilyen színnel is akarjak világítani nem látszik. |
Azzal a problámaával amivel Krysthun találkozott én is találkoztam, és nem tudtam mi lehet a gond. Tök mindegy mekkora mapot csináltam, mindegy hol a spawn pont, játék kezdéskor a játékos belefagy a textúrába és nem mozog. Az újratelepíteés nem hozott eredményt, és a probléma a mai napig nem tudom mitől szűnt meg. |
Sziasztok! Az lenne a kérdés, hogy hogyan lehet megoldani, hogy a vízben sebződjön az ember??? vagy egy bokros rész sebezze meg??? vagy a tűz sebezzen?? Mozgó alkatrészt, például ajtót hogy lehet csinálni? Villanykapcsolót lehet készítni?? tovább is van mondjam még? :D |
Rommel: Van ez a sor a _fx.gsc-ben:
precacheFX() { level._effect["fire"] = loadfx ("fx/fire/tinybon.efx"); }
Írd át a fire-t mondjuk fust -re és a kékkel írt rés is írd át: fx\smoke\ash_smoke.efx -re
( a pak5.pk3-ban az FX mappában vannak az effektek) |
Milyen mapot csinálsz? Sp vagy MP?
|
hi rain az a problémaám hogy mikor elindítom a mapot pilerből akkor -hiába van playerstartom- kidob a pályán kívülre és nem enged mozogni mit tok csinálni?? |
Rommel:
Kijelőlőd a brush (Shift+bal klikk) és bemész a Textures menübe.
és itt kiválasztasz egy texturacsomagot |
[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
|