CoD:pályaszerkesztés
Menü
 
Letöltések
 
Regiszráld magad!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos!
Olvassátok a főoldalt Az oldal ELKÖLTÖZÖTT!
 
Óra
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Fórum
Fórumok : CoD pályaszerkesztés : Segítség! Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
Rain

2004.07.02. 09:44 -
Ide írj ha gondod van:)

[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

AndrewT Előzmény | 2005.02.12. 13:16 - #129

ha  az xmodel-ből szúrok be dolgokat, akkor azokat látnom is kéne teljes valójukban, vagy csak egy piros kockát, amit ténylegesen látok?

AndrewT Előzmény | 2005.02.11. 20:02 - #128

meg is találtam

bocs mindenkitől


AndrewT Előzmény | 2005.02.11. 19:38 - #127

üdv

bocs mindenkitől, amiért nem olvastam vissza full a fórumot, szal lehet olyat kérdezek, ami nemrég már elhangzott. ma szedtem le a mapeditort. az érdekelne, hogy nyílásokat(ajtó, ablak) utólag is lehet pakolni egy falba (kb kilukasztani), vagy lapokból rakjam körbe a majdani nyílás helyét?


Buci Előzmény | 2005.02.11. 16:48 - #126

Egy MSN cím nekem is jól jönne, aki ért a CoDRadianthoz, és a CoDPilerhez az vegyen fel pls. Címem: buci210@hotmail.com Légyszi csak azok vegyenek fel akik tudnak segíteni. Ja meg GoodSpeed, vegyél fel teis, kiegészíteni egymás tudását :)

GoodSpeed Előzmény | 2005.02.11. 16:18 - #125

 Hi az lenne a kérdésem hogy hogyan csináljak gsd--> fileot?<-a gsd egy átnevezett txt? Valaki tud egy Msn címet addni aki ért a radianthoz és tudnék vele beszélni ezekről. THX Ha az msn cím nem publikus valaki számára akkor E-mailban küldje el a címét. KÖSZI

 


Gorilla Előzmény | 2005.02.10. 20:17 - #124

Bocs, igen. A devmapos kerdesedre

Buci Előzmény | 2005.02.10. 19:42 - #123

Ezt nekem mondtad?

Gorilla Előzmény | 2005.02.10. 17:27 - #122

ugytudom nem lehet, mert ahhoz mar kell az arena file, es a gsc is . Szerintem ahhoz mar PK3 kell, vagy a konyvtarak a megfelelo helyen a jatekban

Buci Előzmény | 2005.02.10. 15:01 - #121

H lehet megcsnálni h ne csak dm-ben tudjak menni /devmappal?

CSUKA Előzmény | 2005.02.10. 14:13 - #120

Valaki meg tudná mondani, hogy ha meghalok egy SP pályán, akkor rámegyek a (nem tom mi ez) REPLAYRE vagy mire hogy újra tudjam kezden, és ekkor kiír egy hibát, meg a hátérben nem egy szignál van valamelyik embertől hanem a hátéér felső része elmosódott és piros színű.

MI A HIBA, mert a multkor működött????,,


Buci Előzmény | 2005.02.09. 22:09 - #119

Köszi szépen Istencsászárok vagytok!!! :)) Már csak az a gondom, h amikor elindul a pálya, egyhelyben álldogál a falba, és h nemtok csapatot választani. Mertha ESC-et nyomok, a main-menübe megy ki.

Rain Előzmény | 2005.02.09. 20:02 - #118

Az Új szerver indításánál állítsd a Tiszta szervert NEMre vagy írd be a konzolba: /sv_pure 0

Buci Előzmény | 2005.02.09. 18:50 - #117

OK. Kiszedtem minden modot. Devmap, aztán megint hiba üzenet. Nem találja a main/maps/mp/Home2.bsp-t, pedig ott van. Tudnál mondani vmit?

csaky67 Előzmény | 2005.02.08. 21:39 - #116

Visszatérő probléma: ajtók a COD-ban...
Én ennyit nyomoztam ki eddig, használja mindenki belátása szerint:

Elcsúszó ajtó
Nyitás/zárás: "F" billentyűvel. Az ajtó tapasztalatom szerint a koordinátarendszer X pozitív irányába nyílik, "ferde" helyzetű ajtó sajnos nem a hosszabbik él mentén csúszik, hanem továbbra is a koordinátarendszer X tengelye mentén.
Tulajdonságok beállítása: az "N"/Entities lapon.
classname func_door
 A [jobb egérgomb]/func/door paranccsal lehet előcsalni az objektumot.
spawnflags:
-----------
START_OPEN (kezdetben nyitva): a rajzolt állapot a zárt állapot. Ezzel a fleggel a map indulásakor eleve nyitva lesz az ajtó. Ha a forgástengely nem a Z (X_AXIS vagy Y_AXIS), akkor ne használd ezt a feget, mert ezzel a funkcióval mindig Z tengely körül forgat és utána nem működik az ajtó.
TOGGLE (kapcsoló): hatására az ajtó abban a helyzetben marad ahogy hagytuk. A kinyitott ajtót "nehezebben" lehet bezárni; közelebb kell menni hozzá, az élére mutatni.
CRUSHER (törőgép): ha rázáródik valakire az ajtó, akkor gyorsan ismételgeti a zárást és ezért egy-kettőre elfogy az élete.
TOUCH (érint): ne ettől elszáll a map...
SHOOT-THRU (csúszda?/lövés?-keresztül): ?

Elforduló ajtó
Nyitás/zárás : "F" billentyűvel. Ha két ajtó egymás közelében -mögött- van előfordulhat, hogy mindkét ajtót vezérled.
classname func_door_rotating
 A [jobb egérgomb]/func/door_rotating paranccsal lehet előcsalni az objektumot.
origin  x y z A forgástengely egy pontja. Az alapértelmezett forgástengely a Z, megváltoztatható az X_AXIS, ill. Y_AXIS flegekkel. A forgástengely egy brush formájában is megadható, melynek a textúrája common/origin (narancssárga mező benne "Orig" szöveggel). Az így megadott brush középpontja lesz az origin. Jelöld ki ezt és az ajtót, majd mindkék objektumot jelöld ki func/door_rotating-nak.
degrees  szög Meghatározza, hogy mennyire nyíljon ki az ajtó (default 90).
speed  sebesség A nyitás/zárás sebessége (default 100), minél nagyobb, annál gyorsabban nyílik/záródik.
time  idő (1mp=1000) A nyitás/zárás ideje (ez is a sebességet befolyásolja)
dmg  sebzés Ha az ajtó rázáródik valakire, akkor ennyi százalékot elvesz az életéből (alapéretelmezés 2)
closespeed ?
key  !
color  !
light  !
teamname !
spawnflags:
START_OPEN: kezdetben nyitva. A rajzolt állapot a zárt állapot. Ezzel a fleggel a map indulásakor eleve nyitva lesz az ajtó. Ha a forgástengely nem a Z (X_AXIS vagy Y_AXIS), akkor ne használd ezt a feget, mert ezzel a funkcióval mindig Z tengely körül forgat és utána nem működik az ajtó.
TOGGLE: hatására az ajtó abban a helyzetben marad ahogy hagytuk. A kinyitott ajtót "nehezebben" lehet bezárni; közelebb kell menni hozzá, az élére mutatni, stb..., bár lehet hogy én vagyok ügyetlen...
X_AXIS, Y_AXIS: az ajtó forgástengelye, ha egyik sincs kijelölve, akkor az alapértelmezett Z tengely körül fordul el.
REVERSE: a nyitási irány megfordítása. Alapértelmezés szerint az egy irányban nyíló ajtók (lásd FORCE flag) a pozitív forgásirány szerint nyílnak (jobbsodrású koordinátarendszerben).
FORCE: alapértelmezés szerint mindkét irányban nyílik az ajtó, de ezzel flag-gel csak az egyik irányban lesz nyitható. Kombináld a REVERSE flag-gel a nyitási irány beállítására.
Megjegyzés:
A "?"-lel jelzett funkciók hatása a próbák során nem volt tapasztalható, nem jártak semmilyen hatással, illetve a "!"-lel jelzetteket még nem próbáltam ki.


Rain Előzmény | 2005.02.08. 21:14 - #115

Töröld ki a modokat a mainból, mert vmelyik nem tetszik a játéknak.

Buci Előzmény | 2005.02.08. 19:24 - #114

Egyébként nektek megy a Messenger? Mert nekem beszart :(

Buci Előzmény | 2005.02.08. 19:23 - #113

Köszi szépen, ez már előrehaladás, csak nekem elkezdett vmit tölteni erre kiírta a következő hibaüzenetet: Unknown projectile explosion "smoke" in "flashgrenade_mp" Ez mi??

Rain Előzmény | 2005.02.08. 16:24 - #112

Hm... nincs ötletem, de probáld meg nem a Pilerből indítani a mapot. Indítsd el a codmp-t vagy a codsp-t és írd be a konzolba: /devmap pályanév

Buci Előzmény | 2005.02.08. 15:44 - #111

Hi, nekem Cod Pilerrel van gondom. Amikor már minden okés, rákattintok arra h Test map, vagy mi. Aztán elkezdi elindítani a CoD-ot, de azt írja ki h helyezze be a norm. CD-t. Az összes CoD-os CD-t beraktam, de így sem megy, crackel ve is van. Nem tudjátok mi baja lehet?

Rain Előzmény | 2005.02.08. 14:47 - #110

A CoDban nincs ajtó

DE ha nagyon akarsz csinálni akkor:

  1. megcsinálod az ajtót brushokból
  2. kijelölöd-> jobb klikk-> func-> dorr_rotating
  3. csinálsz egy common/origin brusht az ajtó széléhez és annak is adzs egy func->door_rotating ot

[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

 
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2003-11-16
 
Linkek
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?