Témaindító hozzászólás
|
2004.07.02. 09:44 - |
Ide írj ha gondod van:) |
[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
ha az xmodel-ből szúrok be dolgokat, akkor azokat látnom is kéne teljes valójukban, vagy csak egy piros kockát, amit ténylegesen látok? |
meg is találtam
bocs mindenkitől |
üdv
bocs mindenkitől, amiért nem olvastam vissza full a fórumot, szal lehet olyat kérdezek, ami nemrég már elhangzott. ma szedtem le a mapeditort. az érdekelne, hogy nyílásokat(ajtó, ablak) utólag is lehet pakolni egy falba (kb kilukasztani), vagy lapokból rakjam körbe a majdani nyílás helyét? |
Egy MSN cím nekem is jól jönne, aki ért a CoDRadianthoz, és a CoDPilerhez az vegyen fel pls. Címem: buci210@hotmail.com Légyszi csak azok vegyenek fel akik tudnak segíteni. Ja meg GoodSpeed, vegyél fel teis, kiegészíteni egymás tudását :) |
Hi az lenne a kérdésem hogy hogyan csináljak gsd--> fileot?<-a gsd egy átnevezett txt? Valaki tud egy Msn címet addni aki ért a radianthoz és tudnék vele beszélni ezekről. THX Ha az msn cím nem publikus valaki számára akkor E-mailban küldje el a címét. KÖSZI
|
Bocs, igen. A devmapos kerdesedre |
ugytudom nem lehet, mert ahhoz mar kell az arena file, es a gsc is . Szerintem ahhoz mar PK3 kell, vagy a konyvtarak a megfelelo helyen a jatekban |
H lehet megcsnálni h ne csak dm-ben tudjak menni /devmappal? |
Valaki meg tudná mondani, hogy ha meghalok egy SP pályán, akkor rámegyek a (nem tom mi ez) REPLAYRE vagy mire hogy újra tudjam kezden, és ekkor kiír egy hibát, meg a hátérben nem egy szignál van valamelyik embertől hanem a hátéér felső része elmosódott és piros színű.
MI A HIBA, mert a multkor működött????,, |
Köszi szépen Istencsászárok vagytok!!! :)) Már csak az a gondom, h amikor elindul a pálya, egyhelyben álldogál a falba, és h nemtok csapatot választani. Mertha ESC-et nyomok, a main-menübe megy ki. |
Az Új szerver indításánál állítsd a Tiszta szervert NEMre vagy írd be a konzolba: /sv_pure 0 |
OK. Kiszedtem minden modot. Devmap, aztán megint hiba üzenet. Nem találja a main/maps/mp/Home2.bsp-t, pedig ott van. Tudnál mondani vmit? |
Visszatérő probléma: ajtók a COD-ban... Én ennyit nyomoztam ki eddig, használja mindenki belátása szerint:
Elcsúszó ajtó Nyitás/zárás: "F" billentyűvel. Az ajtó tapasztalatom szerint a koordinátarendszer X pozitív irányába nyílik, "ferde" helyzetű ajtó sajnos nem a hosszabbik él mentén csúszik, hanem továbbra is a koordinátarendszer X tengelye mentén. Tulajdonságok beállítása: az "N"/Entities lapon. classname func_door A [jobb egérgomb]/func/door paranccsal lehet előcsalni az objektumot. spawnflags: ----------- START_OPEN (kezdetben nyitva): a rajzolt állapot a zárt állapot. Ezzel a fleggel a map indulásakor eleve nyitva lesz az ajtó. Ha a forgástengely nem a Z (X_AXIS vagy Y_AXIS), akkor ne használd ezt a feget, mert ezzel a funkcióval mindig Z tengely körül forgat és utána nem működik az ajtó. TOGGLE (kapcsoló): hatására az ajtó abban a helyzetben marad ahogy hagytuk. A kinyitott ajtót "nehezebben" lehet bezárni; közelebb kell menni hozzá, az élére mutatni. CRUSHER (törőgép): ha rázáródik valakire az ajtó, akkor gyorsan ismételgeti a zárást és ezért egy-kettőre elfogy az élete. TOUCH (érint): ne ettől elszáll a map... SHOOT-THRU (csúszda?/lövés?-keresztül): ?
Elforduló ajtó Nyitás/zárás : "F" billentyűvel. Ha két ajtó egymás közelében -mögött- van előfordulhat, hogy mindkét ajtót vezérled. classname func_door_rotating A [jobb egérgomb]/func/door_rotating paranccsal lehet előcsalni az objektumot. origin x y z A forgástengely egy pontja. Az alapértelmezett forgástengely a Z, megváltoztatható az X_AXIS, ill. Y_AXIS flegekkel. A forgástengely egy brush formájában is megadható, melynek a textúrája common/origin (narancssárga mező benne "Orig" szöveggel). Az így megadott brush középpontja lesz az origin. Jelöld ki ezt és az ajtót, majd mindkék objektumot jelöld ki func/door_rotating-nak. degrees szög Meghatározza, hogy mennyire nyíljon ki az ajtó (default 90). speed sebesség A nyitás/zárás sebessége (default 100), minél nagyobb, annál gyorsabban nyílik/záródik. time idő (1mp=1000) A nyitás/zárás ideje (ez is a sebességet befolyásolja) dmg sebzés Ha az ajtó rázáródik valakire, akkor ennyi százalékot elvesz az életéből (alapéretelmezés 2) closespeed ? key ! color ! light ! teamname ! spawnflags: START_OPEN: kezdetben nyitva. A rajzolt állapot a zárt állapot. Ezzel a fleggel a map indulásakor eleve nyitva lesz az ajtó. Ha a forgástengely nem a Z (X_AXIS vagy Y_AXIS), akkor ne használd ezt a feget, mert ezzel a funkcióval mindig Z tengely körül forgat és utána nem működik az ajtó. TOGGLE: hatására az ajtó abban a helyzetben marad ahogy hagytuk. A kinyitott ajtót "nehezebben" lehet bezárni; közelebb kell menni hozzá, az élére mutatni, stb..., bár lehet hogy én vagyok ügyetlen... X_AXIS, Y_AXIS: az ajtó forgástengelye, ha egyik sincs kijelölve, akkor az alapértelmezett Z tengely körül fordul el. REVERSE: a nyitási irány megfordítása. Alapértelmezés szerint az egy irányban nyíló ajtók (lásd FORCE flag) a pozitív forgásirány szerint nyílnak (jobbsodrású koordinátarendszerben). FORCE: alapértelmezés szerint mindkét irányban nyílik az ajtó, de ezzel flag-gel csak az egyik irányban lesz nyitható. Kombináld a REVERSE flag-gel a nyitási irány beállítására. Megjegyzés: A "?"-lel jelzett funkciók hatása a próbák során nem volt tapasztalható, nem jártak semmilyen hatással, illetve a "!"-lel jelzetteket még nem próbáltam ki. |
Töröld ki a modokat a mainból, mert vmelyik nem tetszik a játéknak. |
Egyébként nektek megy a Messenger? Mert nekem beszart :( |
Köszi szépen, ez már előrehaladás, csak nekem elkezdett vmit tölteni erre kiírta a következő hibaüzenetet:
Unknown projectile explosion "smoke" in "flashgrenade_mp"
Ez mi?? |
Hm... nincs ötletem, de probáld meg nem a Pilerből indítani a mapot. Indítsd el a codmp-t vagy a codsp-t és írd be a konzolba: /devmap pályanév |
Hi, nekem Cod Pilerrel van gondom. Amikor már minden okés, rákattintok arra h Test map, vagy mi. Aztán elkezdi elindítani a CoD-ot, de azt írja ki h helyezze be a norm. CD-t. Az összes CoD-os CD-t beraktam, de így sem megy, crackel ve is van. Nem tudjátok mi baja lehet? |
A CoDban nincs ajtó
DE ha nagyon akarsz csinálni akkor:
- megcsinálod az ajtót brushokból
- kijelölöd-> jobb klikk-> func-> dorr_rotating
- csinálsz egy common/origin brusht az ajtó széléhez és annak is adzs egy func->door_rotating ot
|
[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
|