CoD:pályaszerkesztés
Menü
 
Letöltések
 
Regiszráld magad!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos!
Olvassátok a főoldalt Az oldal ELKÖLTÖZÖTT!
 
Óra
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Fórum
Fórumok : CoD pályaszerkesztés : Segítség! Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
Rain

2004.07.02. 09:44 -
Ide írj ha gondod van:)

[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

mohojojo Előzmény | 2005.04.03. 10:26 - #229

azt be lehet állítani, hogy melyik oldalról jöjjön a napfény?

commander Előzmény | 2005.03.31. 21:56 - #228

és ezt kb 200 szor meg még alá h likas a map pedig van körülötte ég és az nem likas...

commander Előzmény | 2005.03.31. 21:41 - #227

sziasztok mégeccer... micsinájjak ha azt mongy h WARNING: node with unbounded volume???

slowmouse Előzmény | 2005.03.31. 17:30 - #226

Hi csaky67

Köszi a tippet. Bejött. a fast móddal 20 perc alatt lefordul, és hibaüzenet sincs. Ezek szerint nem volt elég tütelmem hozzá. Nem baj. Majd hétfőn rajtahagyom egész napra, had dolgozzon vele a rabszolga :). Úgy se leszek otthon :)

Mégegyszer köszi.

Slow


oleslie Előzmény | 2005.03.31. 14:51 - #225

Hi Csaky67

Lehet, hogy nem a brush-ra érti a duplikációt, igen, nekem is megforult a fejemben , de akkor miért nem árulja el pontosan , hogy mi fáj neki :( Találkoztam már egy-két félrevezető hibával. Még ha csak 1-2 lenne :)
A MAX_EDGE_LINE sajna nem mutat rá a bűnösre , attól félek megint programírás lesz a vége , megkeresni a legtöbb részből álló brush/patch/terrain akarmilyen cuccot ... még ez a leg1xübb :-))

thx. a munka jóó , csak az idióta hibaüzenetek ...

by


EasyBoY Előzmény | 2005.03.30. 23:08 - #224

Hi all ;) Olyan problémám van hogy nem tom hogyan kell késziteni ringtransportelt mert láttam egy stargate nevű pályán meg van valami uo_oase_2 pályán is. Mondjuk a gsc része világos az asszem simmán menne de a map szerkesztős része nem megy. Ha valaki tudja hogyan kell csinálni ilyen ringtransportelt, vagy honnan tudnék hozzá leírást tölteni. Segitsetek pls !!!!

csaky67 Előzmény | 2005.03.30. 22:48 - #223

Hi slowmouse!
Hát a fordító nem egy kapkodó idegbeteg az biztos, de amit te tapasztalsz az már túl van az ésszerűség határán. Az én mapomat 5-6 óra alatt fordítja le egy elég izmos gép. Persze a teszteléshez nem feltétlenül kell a fordítót a tökéletességre ösztökélni, ezért a flare -extra -sundiffusesamples 10 -dumpoptions ../../main/maps/mapnév sort cseréld le a flare -Fast -sundiffusesamples 10 -dumpoptions ../../main/maps/mapnév sorra a mapnév.bat állományban. Így sokkal gyorsabban le fog fordulni, illetve gyorsabban kapod meg a hibaüzeneteket is, ha vannak. Nekem is volt már egyszer-kétszer hasonló lefagyásom fordításkor. Ilyenkor az ember előveszi a map egy korábbi -jól leforduló- változatát és megcsinálja megint az új dolgokat. Általában ez segíteni szokott. Persze ha nincs egy jó változat...

csaky67 Előzmény | 2005.03.30. 22:35 - #222

Hi oleslie!
Nincs két brush 2? Lehet, hogy nem a brush-ra érti a duplikációt, hanem valamire ami az adott brush-sal összefügg (ez csak egy ötlet). Találkoztam már egy-két félrevezető hibával.
A MAX_EDGE_LINE sajna nem mutat rá a bűnösre (lásd még a #45 hozzászólást). Lehet egyenként törölgetni a bonyolultabbakat (gondolom erre te is rájöttél, és lehet belőle egy halommal).
Hibaellenörzőről még nem hallottam, de ha találsz egyet szólj nekem is!
Jó munkát!

oleslie Előzmény | 2005.03.30. 17:36 - #221

Hi Csaky67  

alighanem tényleg két brush 2 van (mitől van ennyi entity???).. nincs 2 brush , ellenőriztem , nem t'om miért hiszi azt, hogy kettő van belőle. összesen tobb mint 700 entity , a fene tudja miért bontották szét ennyire. már gondolkoztam rajt' , hogy összevenom őket. Azt ki lehet deríteni vmi módon, hogy melyik (MAX_EDGE_LINE) patch fáj neki ? Létezik vmi hibaellenörző a .map -filera ? Egyékbént a mapkonvertáló pont úgy készült. Elkészítettem 1-2 brush-t / patch-t a codradiantban , hogy úgy nézzen ki mint a mohaa szerkesztőjében, megnéztem hova milyen értéket ír , és ennek alapján írtam a progit. by


slowmouse Előzmény | 2005.03.30. 14:40 - #220

Sziasztok!

Nekem az a gondom a fordítóval, hogy egy résznél, mintha nem akarna tovább lépni. kb 1 óra alatt eljut a Performing world an model... részig, itt is teker egy darabig, majd 27,50 %-nál megáll, és nem hajlandó tovább lépni. (több órán kerseztül sem !) (P-IV Celereon 2.4 D 512 rammal kevés lenne hozzá, vagy vlahol hibás a map?) Volt valakinek hasonló problémája?

Slow


csaky67 Előzmény | 2005.03.30. 01:13 - #219

oleslie!
Jaj kihagytam; node has 0 tiny portals: talán az a baja, hogy a portal olyan teret határol, melyet nem tisztán brush-ok alkotnak, de ez csak egy tipp, ebben vagyok a legkevésbé biztos...
MP_MALTA_DM_v0.2.zip-et nem néztem, most van elég más problémám. Épp egy LANG gravírozó CAD rendszer *.lg2 fájljainak belső formátumát fejtettem meg, most meg csinálhatom hozzá az NC-t, úgyhogy van mivel szórakoznom.

csaky67 Előzmény | 2005.03.30. 01:01 - #218

oleslie!
WARNING: node without a volume: ez csak figyelmeztetés, nekem is jön a mapomon nem tudom az okát, de ettől még jó...
Entity 339, Brush 2: duplicate plane: alighanem tényleg két brush 2 van (mitől van ennyi entity???)...
node reference point 0.00 0.00 0.00:a ref.pont itt van, ez még nem hiba (azt hiszem)...
MAX_EDGE LINES: az egyik patch túl sok élből áll, ettől élből leáll :) ez tényleg probléma...
Na igen van benne néhány turpisság... Meg nem ártana a hibaüzenetekről egy részletes leírás, de ilyet még nem találtam sehol. Úgyhogy marad a véres verejték ha az ember a végére akar járni egy-egy problémának és nem kedzi előröl a mapot. Sajnos esetedben nehéz egyenként kigyomlálni a problémás részeket mivel a "mapod" egyszerre készül el. Ötlet: ki kéne szedni egy kisebb darabot és csak azt vizsgálni, hogy mi benne a rossz. Esetleg a radiantban létrehozni ugyanazt és megnézni a különbségeket. Valószínüleg sokat lehetne tanulni belőle.


oleslie Előzmény | 2005.03.29. 22:00 - #217

Hi All & Csaky67 "1-2" jellemző hiba(?)üzenet : Entity 339, Brush 2: duplicate plane Entity 339, Brush 2: duplicate plane WARNING: node without a volume node has 0 tiny portals node reference point 0.00 0.00 0.00 Pluszpoén a végére : MAX_EDGE LINES , nah , ez 1 vicc ? MOHAA alá lefordul, COD alá nem ? Amúgy kiderült 1 turpisság a q3map -al kapcsolatban : patchdef5 <> patchDef5 , d vs. D , ez most bug vagy feature :-) végülis ez mind1, kijavítottam a programban , nagybetűvel írja :-) , így cca 25000 ezer sorral kebesebb a hibaüzenet :-) by ps. felraktam csak a map -ot , 950kb zip. http://www.skynetblue.hu/cod/devel/MP_MALTA_DM_v0.2.zip

csaky67 Előzmény | 2005.03.29. 20:45 - #216

oleslie! Már én is nézegettem COD map fájlokat és egy két dologra így jöttem rá, de a te problémád nekem nem probléma, mert én szeretek mapot szerkeszteni. Esetleg ha leírnál néhány tipikus hibaüzenetet, akkor talán tudnék segíteni (azt a néhány MB-ot nem akarom letölteni).


oleslie Előzmény | 2005.03.27. 13:46 - #215

Hi all A segítségeteket kérném. Mivel lusta vok pályát szerkeszteni, írtam 1 kis progit, ami a MOHAA -s .map filet átkonvertálja a Codradiant -nak tetsző formára. Elvileg működik :-), gyakorlatilag a szerkesztőben meg t'om nyitni a mapot, 1-2 textúra hiányzik, de "látszólag" semmi komoly. Ha megpróbálom lefordítani (q3map, codbuilder) , akkor néhány ezer soros hibalistát kapok. Vki meg tudná nézni, hogy mi hiányzik belőle / mit kellene másképp átírni ? A konvertált mapot + az elvileg szükséges texturákat/scripteket (mp_malta_dm) le tudjátok tölteni a http://www.skynetblue.hu/cod/devel/malta.zip (kb 13 MB) címről. Segítségeteket előreis kösz. by

commander Előzmény | 2005.03.26. 12:31 - #214

köszönöm szépen nagyon nagyon működik ;)

commander Előzmény | 2005.03.26. 12:24 - #213

és akkor fog működni? :)

Rain Előzmény | 2005.03.26. 12:24 - #212

Csinálj egy nagy brusht a map köré és adj neki égtexturát, majd bontsd oldalaira, és akkor nem lesz lukas

commander Előzmény | 2005.03.26. 12:12 - #211

jó és micsinájjak hogy működjön?

commander Előzmény | 2005.03.26. 11:53 - #210

hogyhogy lukas?

[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

 
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2003-11-16
 
Linkek
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?