Témaindító hozzászólás
|
2004.07.02. 09:44 - |
Ide írj ha gondod van:) |
[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
Valaki! Hogy tudnám megnyitni a pak0.pk3-mat mert nekem ez a fájl társítatlan? Ja és letőltöttem egy bizonyos CodModels.chm fájl.(Ebbe vannak a modelek)Mikor megnyitom akkor látom hogy ez egy LEFORDÍTOTT HTML SÚGÓFÁJL. Ebben ABC sorrendbe vannak a modelek,viszont ezekel a modelekel nem tudok mit kezdeni! Oda vannak írva a nevük és a képük is ott van,de nemtudom őket kimásolni sehova sem!
Ha valaki tud megoldást írjon!!!!! |
Hello! Hogy vannak itt a mértékegységek? Mondjuk egy 30*30*30-as brush, az kb mekkora (méterben)? (Erről nincs szó a tutorialban) |
Segítsetek. Nem akarja lefordítani a mapokat. Miért???? |
Hellosztok itt van egy weblap és segicsetek lécéves http://scuscu.atw.hu/ Kösszönöm
Aknamezö !
abba kellene segiteni meg csinálom rendesen és nem romban fel stb.... :( |
Még egy kérdés: hogy tudom megcsinálni, hogy a sky textúra ne iszonyat sűrűn húzódjon rá a brushra? |
Hi!
Nem tudjátok, hogy lehet kitörölni a clip textúrájú brushokat, mert nem látszanak? |
Hellosztok itt van egy weblap és segicsetek lécéves http://scuscu.atw.hu/ Kösszönöm
Aknamezö !
abba kellene segiteni meg csinálom rendesen és nem romban fel stb.... :(
|
Pontosabban script compile error |
Császtok
Csináltam egy mapot a leírtak szerint és codpilereztem és azt írja ki a cod hogy script error
mi lehet a baj?
kösz |
Csaá
Lenne egy kérésem! Aki tudja hogyan tudok uo-s mapot elmenteni, mármint átteni pk3-ba az legyen szíves írja le részletsen ,mert én nem tudom.Azt már halottam hogy nincs hozzá coduo piler, de pls vki irja hogyan kell!!!KÖsdzi előre is! |
Csaá Apex.
NEm tudom honann lehet leszedni, de ha kell át tudom küldni msnen! trsk540@vipmail.hu
Még mindíg nincs meg a coduo piler!!!S.O.S.!!!:) |
Csaá
Van egy kis gondom, ha bele gondolok nem is oylan kicsi. Nem tudom áttenni a cod uo-s mapomat pk3-ba. A nagy gond azzal van hogy nincs meg a coduo piler. Ha valakinek megvan az kérem segítsen hogy honann lehet letölteni. Vagy írjon msnen:trsk540@vipmail.hu
Előre is kösz a segítségért! |
Hali
mi történt az új honlappal???????? nálam nem indul el. |
Sziasztok!
Rég voltam itt újra itt vagyok. A kérdés: A Call of Duty 2 höz van pályaszerkesztő és ha van hol lehet rátalálni és hasonló-e a CoD1hez való pályaszerkesztővel? |
Üdv!
Az királyság hogy itt leírjátok hogy kell map-okat csinálmi,de azt is elárulhatmá valaki,hogy honnan is lehet letölteni,és mi is pontosan a neve.Ha tud valaki segíteni írjon.(guruz@freemail.hu)
|
Itt olvasd el a szerverindítást: profbako.uw.hu |
hogy tudom lanban elindítani a codot (nem eredeti)? a sima módszerrel nem nagyon megy |
hello
leírhatná valaki nekem az összes olyan módszert amivel optimalizálni lehet egy mapot hogy nagyobb fps-el lehesesen menni az addot pályán
thx |
Készen van az Alphás tutorial |
Kb jövő hétvégén megirom a Alpha-s tutorialt. Most betegség miatt ágyban kell maradnom, nagyon keveset tudok gépezni |
[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
|