Témaindító hozzászólás
|
2004.07.02. 09:44 - |
Ide írj ha gondod van:) |
[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
az volt a baj, hogy a Photoshop nekem magyar nyelvű, és van olyan mappa benne hogy Plug-Ins HU. De viszont az NVIDIA DDS Plugin pedig a sima Plug-Ins mappába tette bele a szükséges dolgokat. Átmásoltam a megfelelő fájlt, és ennyi :) |
megvan! köszi a segitséget + a türelmet :) |
mohojojo! Én PS8-al próbáltam; a Save as menüben a Format-nál elő kellene jönnie a DDS-nek... Nem hinném, hogy egy újabb plugin verzió ne működne. PS7-tel nem próbáltam (PS8-cal is csak addig, amíg le nem járt az ingyenes próbaidő). |
oké oké, én kérek elnézést a figyelmetlenségemért :) viszont hiába teszem fel ezt a DDS plugint, nem lehet a mentés másként résznél DDS-ben menteni. most akkor mi a baj?
Photoshop 7.0 van fenn, de elvileg mennie kéne nem?
ja és a #26 -ban megadott fájl "NVIDIA_Photoshop_Plugins_6.6.0827.1800.exe" szal ilyen már nincs fennt azon az oldalon, hanem "7.33.0325.1320.exe" lehet ez is a baj forrása... ?
sorry az értetlenkedésért :)) |
mohojojo! Olvasd el még egyszer a #26-ot, lassan! Ott azt írtam, hogy az IMGCONV.EXE NEM alkalmas COD-os (MIPMap) DDS állomány létrehozására! A PS8-ban a mentés másként -> DDS formátum-ban lehet beállítani (pontosabban úgy kell hagyni) a "Generate MIP Maps" beállítást. Ami a PS8-ból így kipottyan az már kész. :) |
szóval:
nekem Photoshop 7 van + az a DDS plugin ami ott a linkben volt. irtál egy ilyet: "Ha ez megvan csak arra kell ügyelni, hogy ne kapcsoljuk ki az alapértelmezett Generate MIP Maps" (gondolom a photoshopban)
legnagyobb bajom tkp a IMGCONV.EXE -vel van. (megvan a devil.dll is)
elindítom, de csak kiir 2 parancsot vagy mit, hogy miképp lehet a kért műveleteket elvégezni, utána "press any key" és ennyi. Próbáltam windows commandert parancssorként használni (rajtahagyom a kijelölést a imgconv.exe-n és CTRL + ENTER). na így mintha már valami DDS-t létrehozott volna, de ez sem az ami kéne még...
remélem tudsz segíteni. ennyire nem lehetek analfabéta!
köszi! |
mohojojo! Mi az ami nem sikerül? Photoshopban létrehozni, vagy a COD-ba integrálni? A fórum elején szerintem minden meg van említve egy-két szóval amire vigyázni kell... Fontos, hogy a képméret 2 hatvány legyen (pl. 512x1024 pixel)! |
hiába olvasom a #26. hozzászólást, nem akarik sikerülni a DDS képek létrehozása. Nem csinálna valaki róla egy részletes leíást?
előre is köszi! |
Szerintem az lehet a gond, hogy nem készít ÚJ BSP-t. Nézd meg, hogy mit ír ki fordítás közben |
hello
Mivel még kezdő vagyok most brobálkozom a pályaszerkesztéssel.Megcsinálom az alapdolgokat ahogy itt le vannak írva de nem sikerül valamiért, mert amikor megakarom nézni a házat codpileren akkor se nem tudok mozogni és nem látok eggyes fallakat.
(csak nem rég keztem) :) |
Hi
Onil:Nem értem a kérdésed. Hogy érted hogy csak egy részét látod? Nem tudsz mozogni vagy nem látszódik (átlátszó???) a fal?
Az én problémám meg az lenne hogy átkonvertáltam a mapom (4.5 óráig tartott azért kérdem itt meg hogy mi lehet a baj de sejtem) és mikor el szeretném indítani a codba ilyen hibaüzenetet dob ki : Surface with shader "a textúra neve" has moe than 65,365 vertices
A textúra itt a metal@deckplate a battleship ből. Ilyen textúrából egy raktárszerűségben van 20 db oszlop a gorilla mapján vannak hasonlók (asszem a vonatoknál) és ezeknek az oszlopoknak az átlás kis részei vannak ilyen vasszerűségből. A hibaüzenet szerintem az lenne hogy 65,536 nál több oldal van ilyenből de sztem csak max 1500 db .
Ha valaki tudja pontosan hogy mi a hiba pls segítsen mert nagyon fontos lenne!
thx |
Sziasztok
Miért van az hogy ha csinálok egy házat és meg akkarom nézni codpileren akkor csak a ház egy részét látom? |
ja és még 1 kérdés: hogy lehet beállítani, hogy emberünk ne csak 1 puskával kezdhessen, hanem legyen gránátja is alapból. |
RAIN: fogsz még csinálni új leirásokat? |
köszi! a pfb fájlt ugye nem kell betenni a pk3 -ba? |
Én készítettem egy külön mapát a prefaboknak (main/prefab), mert így mind egyhelyen van.
Miután kicsomagoltad a prefabot (*.pfb fájl)
Nyisd meg a szerkesztőt-> Edit->Load prefab, nyisd meg a pfb fájlt->OK és megjelenik a mapodon a prefab |
köszi, ezaz sikerült!
még1 kérdés: letöltöttem a modsonline.com -ról letöltök egy prefabot.
hogy tudom a pályámra betenni? |
mohojojo! sundirection lásd még a #80 hozzászólást! |
[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
|