CoD:pályaszerkesztés
Menü
 
Letöltések
 
Regiszráld magad!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos!
Olvassátok a főoldalt Az oldal ELKÖLTÖZÖTT!
 
Óra
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Fórum
Fórumok : CoD pályaszerkesztés : Segítség! Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
Rain

2004.07.02. 09:44 -
Ide írj ha gondod van:)

[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

CoD-Radiant Előzmény | 2005.08.11. 17:40 - #349

Olyanra mind ha 1 lift lenne csak vízszintesen mozog....

Rain Előzmény | 2005.08.11. 15:22 - #348

ö... milyen libegőre gondolsz? :)

Rain Előzmény | 2005.08.11. 15:20 - #347

Azt a CoDRadiant csinálja, de csak akkor ha nem lukas a mpod. Vond körbe égtetxurával, és jó lesz

drobee Előzmény | 2005.08.11. 14:36 - #346

Elnézést hogy ismét zavarok, de ismét egy programmal gyűlt meg a gondom. A CoDPiler nem készíti el a bsp-t, csak egy bat-ot. Hibát ír ki hogy nem találja a pályanév.prt-t, de nem tudom hogy ezt minek lenne a feladata elkészíteni.

CoD-Radiant Előzmény | 2005.08.11. 13:31 - #345

1000 köszönet! THX!!! És libegőt hogy csinálhatok?:P U.i.:NAGYON JÓ AZ OLDAL!

Rain Előzmény | 2005.08.11. 13:18 - #344

CoD-Radiant:
Ezt a sort írd át:
height = 192;
bármire. Ez határozza meg, hogy hány "kocka" magasra vigyen a lift.

CoD-Radiant Előzmény | 2005.08.11. 12:49 - #343

HI Rain! main() { level.elevatorDown = true; // elevator starts at bottom: true/false level.elevatorMoving = false; // elevator is not currently moving thread elevator_start(); } elevator_start() { elevator = getentarray ("elevatorswitch","targetname"); if ( isdefined(elevator) ) for (i = 0; i < elevator.size; i++) elevator[i] thread elevator_think(); } elevator_think() { while (1) { self waittill ("trigger"); if (!level.elevatorMoving) thread elevator_move(); } } elevator_move() { elevatormodel = getent ("elevatormodel", "targetname"); level.elevatorMoving = true; speed = 2; height = 192; wait (1); if (level.elevatorDown) { // moves to top elevatormodel playsound ("elevator1"); // sound definition for soundaliases.csv wait (1); // wait a second to hear the motor start and then start the movement of the lift - feels more realistic elevatormodel moveZ (height, speed); elevatormodel waittill ("movedone"); level.elevatorDown = false; } else { // moves to bottom elevatormodel playsound ("elevator1"); // sound definition for soundaliases.csv wait (1); // wait a second to hear the motor start and then start the movement of the lift - feels more realistic elevatormodel moveZ (height - (height * 2), speed); elevatormodel waittill ("movedone"); level.elevatorDown = true; } level.elevatorMoving = false; } hát ez lenne a script a lifthez .Hogy lehet megcsinálni hogy vízszintesen is tudjon mozogni mint 1 libegő mert az se lenne rossz a mapomba :D ??? És azt hol kell átírni hogy milyen magasra vigyen a lift???

KoSa Előzmény | 2005.08.11. 12:10 - #342

Hi, lenne nekem is egy problémám, csináltam egy textúrát, RGB/16-os -t és átkonvertáltam DDS-be (MIP Mapsal) És minden jó, ugyan olyan mint a többi, pixele osztható 4-el, stb, és mégsem tudja megjeleníteni a CoD radiant, mert mikor megnyitom a textúrát ez fut le:
Scanning Cwcville/Table/*.tga
Scanning Cwcville/Table/*.jpg
Scanning Cwcville/Table/*.dds
Loading Cwcville/Ground/medal@cwc...failed, using default
A tesztúra persze ezért a "no texture" textúraként jelenik meg.
A kérdés: Mit rontottam el, és hogy tudom kijavítani?
(egyébként 8 bit-esen is megpróbáltam, nincs változás)

Rain Előzmény | 2005.08.11. 08:05 - #341

1lecke-> vége:
Ha fagyna a pályaszerkesztő...

drobee Előzmény | 2005.08.10. 22:41 - #340

Nagyon nagy problémám van! A Radiant inditás után nem válaszol és ki kell lépnem. Amikor elindítom akkor egy pillanatra látszik hogy a konzolban fut végig a betöltések logolása, de aztan az is üres lesz és nem lehet semmit se csinálni. Már újraraktam legalább tízszer, de semmi. Ha nektek is volt hasonló akkor pls segítsetek. Ja és ez azután történt hogy a mapem .pk3-jába csináltam egy textures mappát, abba egy drobee-t és oda raktam a wood@tabla.jpg-t. De nem rakta be a textúrákhoz, ezért mégeccer újraindítottam és akkor jelentkezett a már említett probléma.

MadBence Előzmény | 2005.08.10. 15:34 - #339

Nem jelennik meg az UO Radiantban egy csomó textúra (a textúraválasztásnál), például a a commonban a caulk, ladder stb. Leírom hogy mik vannak, nézzétek meg, hátha van bennük vmi közös. Common: ai_nopass, ai_nopasslarge, ai_nosight, blank, case, case1024, case 1024x128, case1024x512, case256, case256x1024, case512, case512x1024, clipshot, clusterportal, girdblock, lightgird, metal@temp, mirror1, mirror1a, oneway_black, portalcaulk, terrain, terrain2. Nah, ezeket a textúrákat látom az ablakban.

Rain Előzmény | 2005.08.09. 15:57 - #338

Nem az objective_add sornak így kell kinéznie, a többi jó:
objective_add(1, "active", "Küld neve", getent("jarat", "targetname").origin);

SirGergely Előzmény | 2005.08.09. 12:06 - #337

Szóval ha létrehozok egy trigger_multiple-t tigger textúrával beleírom: targetname - obj1 , bele egy origint abba írom: targetname - jarat . A gsc -be ezt írom:

objective_add(1, "active", &"Feladat", (3581, 9970, 1522)); getent ("jarat", "targetname").origin); (EZ AZ ELOZO SOR vege
objective_current(1);
trigger = getent("obj1","targetname");
trigger waittill("trigger");
objective_state(1,"done");                                                                                      

missionSuccess("credits",true);

Akkor ha valaki odamegy a csillaghoz behozza a creditset. Nemde?


SirGergely Előzmény | 2005.08.09. 11:58 - #336

Kösz.

De mit értesz az "én GSC" -men?

Sry mazsola neked is kösz de arra már rájöttem :) .


Rain Előzmény | 2005.08.02. 07:33 - #335

1: Ha az én GSCből vetted a obj készítést akkor így néz ki az obj hozzáadása sor: objective_add(1, "active", "Küld neve", getent("jarat", "targetname").origin);

És csinálsz a mapon egy script->origint és annak megadod az Entityben:

targetname - jarat

Persze ez lehet más is, de akkor át kell írni a GSC-t. (Gondolom lehet látni, hogy melyik részét :) )

1.1 objective_add(1, "active", "Küld neve"); Ez legyen a GSCben és nem lesz csillag

2. Mit értesz normális ég alatt? Amit beraksz a sky texturacsomagból az csak a radiantban fog úgy kinézni, a játékban rendes textura lesz.

Most még nincs fent se a CoD se a Radiant. Igaz a Radiant már majdnem fél éve nem volt fent a gépen :), de felrakom, a tutorialkészítés miatt :)

mazsola Előzmény | 2005.08.02. 01:35 - #334

én írok tutoriált ég készítésről ha mindenkinek oké

mazsola Előzmény | 2005.08.02. 01:32 - #333

Hali

én csak a 2. kérdésedre tudom a választ ami elég egyszerű.

csinálj egy akkora brusht hogy az egész pálya benne legyen aztán Hollow gomb és agy neki egy ég textúrát(textures\sky). szerkesztőben hülyén néz ki de ha megnézed a játékban nagyon király lesz:)

ui:remélem érthetően írtam:P


SirGergely Előzmény | 2005.07.30. 16:46 - #332

Hy.
Lenne egy kettő az egyben kérdésem, mivel egyet kérdezek és kettő lesz belőle.
 
1. Hogyan lehet beállítani a kistérképen villogó csillag helyét?
1.1 Hogyan lehet eltüntetni a kistérképen villogó csillagot?
 
2. Hogyan lehet normális eget csinni? (Erről írhatnál tutorialt.)
 
  Előre is kössz:
                    SirGergely
UI: Elfelejtettem (:(

mazsola Előzmény | 2005.07.24. 23:23 - #331

miért van az hogy csak a brushokat tudom kijelölni semmi mást nem???

image Előzmény | 2005.07.14. 20:19 - #330

Hááát ehez nemsok okosat tok hozzárakni (segíteni), csak megkérdem hoyg hibaüzenetet ír e ki? Sztem a mapod réggebi verzióját konvertáld ha van (ugye van?).

[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

 
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2003-11-16
 
Linkek
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?