Témaindító hozzászólás
|
2004.07.02. 09:44 - |
Ide írj ha gondod van:) |
[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
A leaked azt jelenti, hogy lukas a map, és nem tudja kiszámolni a fényeket (Világos lesz, és nem lesznek árnyékok) |
és az baj h egy csomó csillag között az írja h leaked? |
nem látom azt a koordinátát :)
sztem több hibás brush van mert kiiír ijeneket is h 11 uniqe shaders
meg entity0, brush 154: lightmap allocation failed
és még: unkown option: "-vis"
entity 0, brush 163: degenerate plane |
Van ott egy koordítnáta is:(Három szám X Y Z tengely)
Írd fel, majd menj a Radiantba és nyisd meg a mapot:
Menj a MISC-> Go to position
Írd be a számokat: pl: -100 231 -3
Most a kamera odamegy a megadott pontra. Jelöld ki azt a brusht amire a kamera mutat, és töröld ki (ez a hibás) |
ojat is ír h ligyhtmap allocation failed... |
Mit ír ki fordítás közben? Mert valami baja van a mappal, és nem csinál új BSP-t |
egészen pontosan az a baja h can1t load XY.bsp, you must compile this map to able to play it... vagy valami hasonlót, pedig a compile gombra már nagyon sokszor nyomtam... |
ööö van még 1 problémám:
csináltam 1 házat, meg is van, jáccottam is benne. gondoltam, csinálok mellé 1 tornyot is ugy, h egy ajtó nyíljon a házból a toronyba. ez már meg is van valósítva a Radiantba, de a codban nincs ott az az ajtó, pedig el van mentve, ha pedig más néven mentem, akkor a Piller nem konvertájja át nekem .bsp-re... ötletek?:) |
Kissé ívelt valami: téglatest -> Patch / Cylinder -> V mint vertex billentyű -> a középső pontokat jelöld ki és húzd el valamerre.
Járművet még nem csináltam... |
NAGYON NAGYON NAGYON KÖSZÖNÖM.
NEM TUDOM MITŐL LEHET MERT ÉN MÁR MEGPRÓBÁLTAM AZT AMIT LEÍRTÁL DE ASSZEM MÁS HASONLÓ NEVŰ MAPPÁT NÉZTEM :)
MOST JÓL BEJÖN :) |
Probáltad már, hogy kitörölöd a registryből a pályaszerkesztő kulcsait? |
Baj van!
Az a baj, hogy nem indul el a pályaszerkesztő :(
Elindítom elkezdi betölteni, az alapablak bejön és épp a konzolt tölti amikor megáll és nem csinál semmit. Ha bezárom kiírja a progi nem válaszol. Ez most történt először azóta 10-szer próbáltam de egyszer sem sikerült :((((((
Már újratelepítettem, de ez se használt :8 |
Hali!
Olyan problémám lenne hogy a gép konvertálásnál az emiting trilanges (vagy valami ilyesmi)nél megáll gondolkodik egy darabig, és kiírja hogy a program blabla bla ezért leáll elnézésüket köszönjük (any..átokat). Mi lehet a hiba?
A pálya már nagyobb, a .map 1.4 mb és vannak rajta dombok és egy erdő ahol sok fa ajja belelőg a talajba(simple terrain match)meg a alpha blending meg az y gombra megjelenő cuccos van rajta.
vannak rajta épületek is de azok külön külön le voltak tesztelve
Volt már másnak ilyen problémája?
előre is kösz! |
Hogy tudok MP pályára járművet rakni?
ja, és még1 kérdés:
a vezetéket 2 villanyoszlop között hogy tudom úgy megformázni, hogy egy kis íve legyen? |
Valamit elrontottam a texturákkal. Amikor a pályaszerkesztő elindul a Console ablaknál kifagy. Ha a regeditben a HKEY_CURRENT_USER\Software\CoDRadiant\CoDRadiant\texwindow alkulcsot kitörlöm, akkor szépen bejelentkezik, de a következő újraindításnál megint ki kell törölni. Nem értem a dolgot. Ez azóta van, hogy néhány saját pk3 texturákat tartalmazó állományt kitöröltem. A saját és egyéb mapokon minden rendben van a texturákkal kapcsolatban. Találkozott már ilyennel valaki? |
már vagy 3 hete meg akarom kérdezni, hogy hogyan kell ELEKTROMOS VEZETÉKET csinálni. Tudjátok, ami 2 villanypózna közt van |
slowmouse: nekem is ilyen gondom volt. Lebontottam a fél pályát, de megoldódott:) |
[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
|