Témaindító hozzászólás
|
2004.07.02. 09:44 - |
Ide írj ha gondod van:) |
[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
Lehet, hogy nem fodult le rendesen és valami félig kész dolgot látsz?! Olyankor szokott előfordulni, hogy az árnyékok nincsenek a helyükön. Ha mozogsz a pályán a fegyveren sem látszik az árnyék változása??? |
Az MG42-t az itt leírtak alapján csináltam, és lehet vele kaszálni rendesen. Nézd át pontosan, hátha valamit elnéztél. |
Sziasztok !
Nekem a fényekkel kapcsolatban kellene egy kis segítség! Valamitől mindenhol nappali fény van. Még a föld alatti alagútban is. Legjobb tudomásom szerint nem raktam fényforrást.
Köszi. |
helósztok!
nekem olyan problémám van a CoDpiler-el, hogy nem csinál árnyékokat a pályára. ez mitől lehet?? |
NORMANDIAI PÁLYÁM LESZ HA TÖRIK HA SZAKAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ehhez 2 bocsánat 3 dolog kell:
- Egy normális pálya ( meglesz :) )
- Szükségem van arra hogy lehet megcsinálni hogy az emberek újra termelődjenek???????????????? ( ez nekem nem működik ugyhogy valaki nagyon nagyon ponotsan írja le léccccciiiii :( )
- Hogy kezeljék az MG42-est a katonák????????? ( ez se működik pedig mindent ugy csináltam ahogy írva volt, sőt mást is próbáltam de SEMM! :( )
Szóval nagy segítség kéne:( |
üdv
ez ilyen durv lenne? :( hát, én úgy álltam neki, hogy a gsc file-okban szétnéztem, hogy hogyan van definiálva a téli és a sima sherman, és ennek megfelelően átírni a panzer4 definíciós file-okat is, + a mapokét is, de ezexerint hiába :(
(köszi a gyors választ) |
Csak akkor ismered az IW-ből a modelező és a mapper emberkét :)
Mert ahhoz, hogy ezt meg tud csinálni, kell 2 tankmodelt, az egyikre az egyik texturát a másikra a másik texturát kell rakni. Utána a mappernek a megfelelő modelt kell berakni a mapra.
De vannak a modellek a játékban aminek van külön havas és nem havas modelje, de ha jól láttam akkor pont a panzernek nincs |
üdv
készítettem a panzer4-hez külön téli skint, meg nyárit is. hogyan tudnám megoldani valami external script féleséggel, hogy a foy és a hurtgen pályákon a téli festést, míg a többin a nyárit használja? |
Nem tudjátok mért van az, hogy néha hiába nyomom a jobb egérgombot nem jön be a helyi menu a rajzolt felületen. Ahol a brushok látszódnak. Nagyon zavaró mert ekkor no model no weapon no actor :( |
ROHADNA MEG A PÁLYASZERKESZTŐ!!!!!!!!!!
Amit adtál oldal ott van mg42-es, erre lefordítom mindent ugy csinálok ahogy le van írva és cseszik működni.
Sebaj az introscree talán működik:(. Az str fájlt bele kell tenni egy mappába, azt hittem benne van de nincs hanem az egyik pk3-ban van benne, és oda hogy a ****-ba tegyek bele egy fájlt??????????? Ugy értem azon belül egy mappába nevezetesen az english mappába???
Különben egyik gsc-s cucc sem működik csak egy az az aknámező :((( |
Most úgye van egy triggered, és van egy emberkéd.
Jelöld ki az triggert és írd be ezt a Entitybe: targetname - flood_spawner
Utána jelöld ki az embert és pipáld ki a spawner és forcespawn -t, és írd be az entitybe: count - [egy szám,hogy hányzsor respawnoljon,alap: 1] script_delay - [hány mp mulva respawnoljon,alap: 6] |
Sorry! :(
A fórumban már előkerült az hogy az emberek haláluk után újratermelődjenek. Szóval nekem az enm sikerült ugyhogy naygon sépen kérném hogy aki tudja az írja le ide, de egész részletesen ha nem nagy kérés :) |
Köszi mohojojo, de ott nem GSC-vel van megoldva. :( |
Csatlakoznék a kérdéshez :)
Én már egyszer feltettem a kérdést: Hogyan lehet megcsinálni hogy ellenség kezeljen egy MG42-est. Na már most kaptam választ rá itt a fórumba de annak alapján nem sikerült. Ha jól emlékszem a fickó elkezd menni és a fegyvernél megáll. Különben nem is tiszta ami le volt írva, mert hogy tegyek valamit az MG42-es elé, hát az attól függ ki honnan nézi:)
Szóval pontos válasz kéne!!!!! |
Lenne egy pár kérdésem:
- Hogyan tudom megcsinálni, hogy más kampány legyen? (Pl.: Orosz)
- Hogyan tudok MG42 -ős csávót csinni hogy ő is kezelje.
|
üdv nem kimondottan mapedit, de hátha tudtok segíteni. csináltam új textúrákat a ferdinandhoz, de hiába rakom bele a pk3-ba a görgőket, az eredetiek maradnak a játékban :(
|
: én láttam a forgó dologra vonatkozóan a modsonline-on 1 videót. |
hi emberek!
nekem a fénnyel van egy kis gondom. kinnt a szabadban megcsináltam a fát, meg épületeket..stb.... és csináltam sky-t is ***ásan hollowwal.......
A háznak még jó az árnyéka, meg a megvilágítása is, de viszont a fát egy nagy feketeségként mutatja.
HeLP! |
A gsc-be írható parancsokról én sem tudok semmit, szívesen veszek minden ezzel foglalkozó linket, leírást. Főként a más mapokon általánosan használt _rotate.gsc működése érdekelne, mivel egy forgó dolgot szeretnék csinálni. |
[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
|