CoD:pályaszerkesztés
Menü
 
Letöltések
 
Regiszráld magad!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos!
Olvassátok a főoldalt Az oldal ELKÖLTÖZÖTT!
 
Óra
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Fórum
Fórumok : CoD pályaszerkesztés : Segítség! Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
Rain

2004.07.02. 09:44 -
Ide írj ha gondod van:)

[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

csaky67 Előzmény | 2005.03.18. 18:28 - #189

Lehet, hogy nem fodult le rendesen és valami félig kész dolgot látsz?! Olyankor szokott előfordulni, hogy az árnyékok nincsenek a helyükön. Ha mozogsz a pályán a fegyveren sem látszik az árnyék változása???

slowmouse Előzmény | 2005.03.18. 09:40 - #188

Az MG42-t az itt leírtak alapján csináltam, és lehet vele kaszálni rendesen. Nézd át pontosan, hátha valamit elnéztél.

slowmouse Előzmény | 2005.03.18. 09:38 - #187

Sziasztok !

Nekem a fényekkel kapcsolatban kellene egy kis segítség! Valamitől mindenhol nappali fény van. Még a föld alatti alagútban is. Legjobb tudomásom szerint nem raktam fényforrást.

Köszi.


mohojojo Előzmény | 2005.03.16. 17:07 - #186

helósztok!

nekem olyan problémám van a CoDpiler-el, hogy nem csinál árnyékokat a pályára. ez mitől lehet??


CSUKA Előzmény | 2005.03.15. 15:53 - #185

NORMANDIAI PÁLYÁM LESZ HA TÖRIK HA SZAKAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ehhez 2 bocsánat 3 dolog kell:

  1. Egy normális pálya ( meglesz :) )
  2. Szükségem van arra hogy lehet megcsinálni hogy az emberek újra termelődjenek???????????????? ( ez nekem nem működik ugyhogy valaki nagyon nagyon ponotsan írja le léccccciiiii :( )
  3. Hogy kezeljék az MG42-est a katonák????????? ( ez se működik pedig mindent ugy csináltam ahogy írva volt, sőt mást is próbáltam de SEMM! :( )

Szóval nagy segítség kéne:(


AndrewT Előzmény | 2005.03.14. 18:43 - #184

üdv

ez ilyen durv lenne? :( hát, én úgy álltam neki, hogy a gsc file-okban szétnéztem, hogy hogyan van definiálva a téli és a sima sherman, és ennek megfelelően átírni a panzer4 definíciós file-okat is, + a mapokét is, de ezexerint hiába :(

(köszi a gyors választ)


Rain Előzmény | 2005.03.14. 16:50 - #183

Csak akkor ismered az IW-ből a modelező és a mapper emberkét :)

Mert ahhoz, hogy ezt meg tud csinálni, kell 2 tankmodelt, az egyikre az egyik texturát a másikra a másik texturát kell rakni. Utána a mappernek a megfelelő modelt kell berakni a mapra.

De vannak a modellek a játékban aminek van külön havas és nem havas modelje, de ha jól láttam akkor pont a panzernek nincs


AndrewT Előzmény | 2005.03.14. 16:27 - #182

üdv

készítettem a panzer4-hez külön téli skint, meg nyárit is. hogyan tudnám megoldani valami external script féleséggel, hogy a foy és a hurtgen pályákon a téli festést, míg a többin a nyárit használja?


CSUKA Előzmény | 2005.03.12. 17:03 - #181

Nem tudjátok mért van az, hogy néha hiába nyomom a jobb egérgombot nem jön be a helyi menu a rajzolt felületen. Ahol a brushok látszódnak. Nagyon zavaró mert ekkor no model no weapon no actor :(

CSUKA Előzmény | 2005.03.12. 11:43 - #180

ROHADNA MEG A PÁLYASZERKESZTŐ!!!!!!!!!!

Amit adtál oldal ott van mg42-es, erre lefordítom mindent ugy csinálok ahogy le van írva és cseszik működni.

Sebaj az introscree talán működik:(. Az str fájlt bele kell tenni egy mappába, azt hittem benne van de nincs hanem az egyik pk3-ban van benne, és oda hogy a ****-ba tegyek bele egy fájlt??????????? Ugy értem azon belül egy mappába nevezetesen az english mappába???

Különben egyik gsc-s cucc sem működik csak egy az az aknámező :(((


Rain Előzmény | 2005.03.12. 10:11 - #179

Most úgye van egy triggered, és van egy emberkéd.

Jelöld ki az triggert és írd be ezt a Entitybe:
targetname - flood_spawner

Utána jelöld ki az embert és pipáld ki a spawner és forcespawn -t, és írd be az entitybe:
count - [egy szám,hogy hányzsor respawnoljon,alap: 1]
script_delay - [hány mp mulva respawnoljon,alap: 6]


CSUKA Előzmény | 2005.03.12. 09:56 - #178

Sorry! :(

A fórumban már előkerült az hogy az emberek haláluk után újratermelődjenek. Szóval nekem az enm sikerült ugyhogy naygon sépen kérném hogy aki tudja az írja le ide, de egész részletesen ha nem nagy kérés :)


csaky67 Előzmény | 2005.03.11. 14:32 - #177

Köszi mohojojo, de ott nem GSC-vel van megoldva. :(


Rain Előzmény | 2005.03.10. 18:23 - #176

MG42 es csávó:

http://dynamic4.gamespy.com/%7Emap/callofduty/forums/index.php?showtopic=2332

Kampány:
írd be a GSCbe a maps\_load.... rész alá:
maps\_loadout::setup_british();
vagy:
maps\_loadout::setup_russian();


CSUKA Előzmény | 2005.03.10. 17:43 - #175

Csatlakoznék a kérdéshez :)

Én már egyszer feltettem a kérdést: Hogyan lehet megcsinálni hogy ellenség kezeljen egy MG42-est. Na már most kaptam választ rá itt a fórumba de annak alapján nem sikerült. Ha jól emlékszem a fickó elkezd menni és a fegyvernél megáll. Különben nem is tiszta ami le volt írva, mert hogy tegyek valamit az MG42-es elé, hát az attól függ ki honnan nézi:)

Szóval pontos válasz kéne!!!!!


SirGergely Előzmény | 2005.03.10. 17:23 - #174

Lenne egy pár kérdésem:

  • Hogyan tudom megcsinálni, hogy más kampány legyen? (Pl.: Orosz)
  • Hogyan tudok MG42 -ős csávót csinni hogy ő is kezelje.

AndrewT Előzmény | 2005.03.09. 18:19 - #173

üdv nem kimondottan
mapedit, de hátha
tudtok segíteni.
csináltam új
textúrákat a
ferdinandhoz, de
hiába rakom bele a
pk3-ba a görgőket,
az eredetiek
maradnak a játékban :(

mohojojo Előzmény | 2005.03.09. 00:54 - #172

csaky67 : én láttam a forgó dologra vonatkozóan a modsonline-on 1 videót.

mohojojo Előzmény | 2005.03.09. 00:52 - #171

hi emberek!

nekem a fénnyel van egy kis gondom. kinnt a szabadban megcsináltam a fát, meg épületeket..stb.... és csináltam sky-t is ***ásan hollowwal.......

A háznak még jó az árnyéka, meg a megvilágítása is, de viszont a fát egy nagy feketeségként mutatja.

HeLP!


csaky67 Előzmény | 2005.03.06. 15:12 - #170

A gsc-be írható parancsokról én sem tudok semmit, szívesen veszek minden ezzel foglalkozó linket, leírást. Főként a más mapokon általánosan használt _rotate.gsc működése érdekelne, mivel egy forgó dolgot szeretnék csinálni.

[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

 
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2003-11-16
 
Linkek
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?