Témaindító hozzászólás
|
2004.07.02. 09:44 - |
Ide írj ha gondod van:) |
[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
Hi, lene egy kis gondom, és nem tudom hogy mit rontottam el... Van egy félig kész mappom, ki szeretném próbálni, beraktam a szerverembe, és velem együt mindenkinek lefagy a CoD-ja miközben tölti be a mappot. (kb az 1/3-nál) |
a pályámon vak sötétség van, ha nem rakok le fényforrásokat... a modellek a falak minden fekete, hogy csináljam meg, hogy ne legyen az? |
2 rádió: Ugyanúgy mint az egyet, csak át kell írni mindenhol az értékekek 2-re: A modelnek: targetname - radiosound2 A GSCbe: getent ("radiosound2" , "targetname") playloopsound ("radio1"); (A meglévő alá írd be)
|
Két kérdésem lenne:
1. leraktam két dokumentum model-t, de nem tudom kiszedni őket, mert nem látom a Radiant-ba, hogy szedjem ki?
2. a vehicle_tank_flakpanzer-ből nekem csak a tetején lévő légvédelmi ágyú kéne, az melyik model? ha egyáltalán be lehet rakni olyat
|
Tudom már mi volt a baj. lövedékbecsapások nem működtek de kiszedtema gsc-ből és már működött is. Ja, és nekem azt írja ki fordításnál, hogy:
triangulating all windings...
Problem face verts:
( -107.25 175.75 142.75) ( -103 150 132) ( -103 149 132) ( -103 148 132)
code bug: triangulation failed!
Mi lehet a baj? |
Bence, nekem amikor ezt kiírta, akkor kidobtam minden módot a Main mappából, és a GSC-t meg helyrepofoztam és most tökéletesen megy! |
Hogy lehet megcsinálni, hogy két rádió is szóljon két különböző helyen? Ha egyet rakok le akkor az szól, de ha kettőt, akkor mág egyik se. |
írd le, hogy mi van a GSCdben!
az is lehet, hogy összeakadnak a modok, törölj minden modot a mainból |
script compile
error. Mi lehet a
baj (a konzolban
kiírja hogy bad
syntax)? |
Az van, hogyha kipróbálom a mapomat, akkor az 1.
spawn-nál nem kapok fegyvert csak a másodiknál, és ha akarok választani csapatot vagy szavazni, visszamegy a játékba! |
A gsc-be a fire
helyéra smoke-ot
kell írni a másik
helyére pedig
fx/smoke/ash_smoke.e
fx |
a füstöt hogy kell csinálni? tüzet tudok, de füstöt nem... |
megcsináltam mind a kettő bombalerakót meg mindent, de amikor lerakom a bombát megjelenik egy kis csillag teljesen máshol, miért? a bomba nem robban... és a németek se tudják fölszedni |
Elkészültem az S&D módból az A-val, de van egy másik kis csillag egy másik helyen, de nem tudom miért. Megmondanátok? |
Megoldottam, már nincs ott. |
Nem lehet kijelölni? a model miatt? hát vidd arrébb a modelt! |
Hogy kell kiszedni ezt a common/clip textúrás brusht? Már nem kell, de ott van és nem tudom törölni |
Ez van, de rakj köré egy brusht common/clip textúrával. |
Lenne még egy kérdésem. Beraktam pár stukát és egy 88mm-es tankelhárítót, de a játék közbe átlehet menni rajta, mintha ott se lenne. Mi a baja? |
Tudom már mi volt a baja, a pályát tovább csináltam és nem mentettem le az újítást a CoD piler-be, mostmár működik rendesen. |
[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
|