CoD:pályaszerkesztés
Menü
 
Letöltések
 
Regiszráld magad!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos!
Olvassátok a főoldalt Az oldal ELKÖLTÖZÖTT!
 
Óra
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Fórum
Fórumok : CoD pályaszerkesztés : Segítség! Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
Rain

2004.07.02. 09:44 -
Ide írj ha gondod van:)

[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

Rain Előzmény | 2005.01.13. 16:51 - #89

Arról az oldalról tanultam meg amit Gorilla mondott + a www.modsonline.com

Az SP scriptre meg magamtól jöttem rá.Megnéztem a játékban lévő mapjainak a GSCjét. (nem mindre jöttem rá, van amit külföldi oldalról néztem)


Gorilla Előzmény | 2005.01.13. 16:46 - #88

Azok ott a kepen nem Shermanok hanem Tigrisek, csak van egy ilyen bug a jatekban, hogy a Tigris neha az amerikai oldalon jelenik meg, es Shermannak latszik. Egyebknet nem ertem a szemrehanyo hozzaszolasod okat. Meg ha nem is akarsz senkit megserteni, akkor is gondolkodj el egy kicsit a fogalmazasodon, mert valoban serto. Ez egy jo oldal, es en is meritettem innen segitseget.

Gorilla Előzmény | 2005.01.13. 16:36 - #87

Rengeteg kulfoldi oldal fan tutorialokkal. hasznald a Google-t. pld ez: http://dynamic4.gamespy.com/~map/callofduty/

Gorilla Előzmény | 2005.01.13. 16:34 - #86

"az érdekes hogy amcsi sherman SZERINTEM nem is létezik a játékban. Szerinted?" http://www.gamespot.com/pc/action/callofdutyunitedoffensive/screens.html?page=59 http://www.gamespot.com/pc/action/callofdutyunitedoffensive/screens.html?page=38

CSUKA Előzmény | 2005.01.13. 15:15 - #85

Kedves Rain!

1: Valaki kérdezte hogy tank így és tank úgyy..... . Nem kell megijedni engem nem érdekel EGYELŐRE :). Ott említetted hogy az orosz T34 és az amcsi Sherman van veled. Na az az érdekes hogy amcsi sherman SZERINTEM nem is létezik a játékban. Szerinted?

2: Godolom te vagy az Rain aki a honlap készítését elvégezte. Ha tévedek írjátok ide nehogy csak Rain legyen dícsérve:). Szóval te csak úgy a hasadra ütöttél és tudtad hogy kell berakni MG42-t, meg hát az egész pályát csinálni????? Vagy honnan szedted ezeket mert nem hiszem hogy magadtól. ezer bocs nem sértegetni akarlak. Nekem is kéne pár parancs amit a misch_turret eaponinfojához lehetne írni, pl: írányítható Flak, légvédelmiágyú ilyesmik. Szóval ha máshol megvannak ezek a dolgok amiket te mondjuk leffordítasz erre az oldalra is akkor várom a címét aztán nekiesek ennek-annak.

HA BÁRMILYEN SÉRTÉST OLVASOL ITT VAGY CSAK ÚGY ÉRTELMEZED AKKOR 1000000000000000 BOCS!!!!!!!!!


Gorilla Előzmény | 2005.01.13. 05:50 - #84

Az eges megoldas nem mukodott, de aztan kozben megoldottam a vonat problemat. Veletlenul egy masik modellt hoztam be. Ket nyitott vonat van, es az egyikbe be lehet menni, a masikba pedig nem

csaky67 Előzmény | 2005.01.12. 23:07 - #83

Image! Én mindig hagyok rést és úgy működik. Mit használsz ég textúrának? Én a ldde_sky_fix.pk3-ban lévő textúrákat szoktam használni. Egyéb textúrák nem alkalmasak (legalábbis nekem nem váltak be). A ldde_sky_fix.pk3-mat tudtommal úgy kell levadászni a netről nem része a COD/radiant-nak.

image Előzmény | 2005.01.12. 22:45 - #82

Hí!

Gorilla! Csináltam énis egy kockát rá egy vonatot nyitott ajtókkal,az ekészet bele egy nagy kockába bevonni az egészet skytextúrával ráfeszíteni konvertálni azt rajt.

Hát nemtom talaj az nuku megint a vonatot így nem tudtam (nem tundtam volna olyan magasat ugrani) kipróbálni  csak anyit tudok hogy áttudtam rajta lőni  meg a gránátok az ajtókon keresztülrepültek. Az én problémám továbbra is fennál. talaj nincs a semmibe sétálok és van egy nagy kockás (fekete alapon szürke négyzetrács)brush amit az editorból nem látok. A talajnak a skybox oldalaihoz illeszkedni kell vagy maradhat rés?

Az lehet baj hogy a talaj 20-25 db brushból ál mindegyiken va simple terrain mesh de összerakni nem hajlanó a 20-25 db-ot 1be az oldal amit csaky67 mondott cool a skyboxnál van is egy olyan kép mint ami az én problémám meg a magyarázószöveg csak nem tudtam lefordítani.(a skyboxom biztos nem lukas)

Senki más nem szenved(ett)? a skybokal,tehát csak én vagyok zsírhülye.

De akkor is ;(

 


Gorilla Előzmény | 2005.01.12. 21:37 - #81

Az en vonatkocsis kerdesemre tudja valaki a valaszt?

csaky67 Előzmény | 2005.01.12. 20:37 - #80

Image! Továbbá gondjaid lehetnek még a világítással. A skybox-on (bármelyik oldalán, úgyis az összesre érvényes lesz) érdemes beállítani a suncolor, sunlight, _color, ambient, sundirection, sundiffusecolor, diffusefraction és minlightcolor kulcsokat. Az egyes alappályák beállításait a http://www.modsonline.net/Tutorials-read-106.html oldalon (Worldspawn: Setting, Official) megtalálhatod. Üdvözöllek a pályák napfényes oldalán :)

Gorilla Előzmény | 2005.01.12. 20:13 - #79

A skybox az egy kulonallo doboz a palya korul. A skybox also eleme az nem a talaj, az a talaj alatt van. A skybox osszes belso falat ugyan azzal az eg texturaval kell bevonn. Ugy kell elkepzelni, hogy van a palya, es a palya benne van egy oriasi szobaban, es ez a szoba a skybox. A palya minden resze, beleertve a talajt es mmindet, a skybox alja felett van a levegoben. Ugy van kitalalva a skybox, hogy ugyan azzal a felhotexturaval bevonod minden falat, kifeszited ra, es amikor behozod a palyat, akkor nem ezt a 6 texturat fogod latni, hanem egy egboltot, minden iranyban messze a horizontot, es alul a nagy semmit. Igy kell mukodnie. Azert kella talaj egy masik feluleten, mert a skybox alja az tulajdonkeppen nem egy valos felulet. Tehat hiaba texturazod be, nem lesz rajta. Remelem ez a problemad, bar lehet hogy felereertettem. Ird majd meg, hogy sikerult e kijavitani

image Előzmény | 2005.01.12. 18:35 - #78

Hi! A skyboxal lenne szerintem valami balyom méghozzá elég nagy.pl: Csinálok egy nagyobb (szobányi nem túl magas 256x312x192)brusht. Oldalaira bontom. Aljára rakok 7x5 ös simple terrain mesh-t. Az alját bevonom normandy/ground/alap füves textúrával (cap)és csinálok a közepére egy kis kiemelkedést. A tetelyét lemásolom  és aljának leteszem. Igy a 6 oldalú skybox megvan,be is vonom valamilyen sky textúrával. rakok a kockába egy deatmatch intermissiont és egy spawnpointot. rakok még rá egy tree_shortpinet(alapból nem jön be entitybe átírom) meg egy lightet a közepére 200 as erővel és kész.Na most codpiller autó save complie (flare-s sor bennmarad).Ha kész ez is elindítom a codmp-t console-ba beírom hogy \set sv_pure 0  meg \devmap pályanév

el is "indul" de hibaüzi modelell van valami.Egye fene próbáljuk másik modellal(a modellekkel amúgy nem volt még gondom)Ok codradiant indul,map betölt,fenyőt kitörölni rakjunk helyette sírkövet save complie índíts, console parancsok megin ugyanaz. ege fene modell nuku.Végigzongora minden pélya indul 1. 2. 3. invailed static modell name... (eddig nem ezt írta ki mindegy)ezt most hagyom az a ényeg hogy ugyanezt végigjátszottam 10 szer csak más méretekkel a végeredmény mindig az lett hogy  map elindul és nem látok  semmit vagy (összemosódik) vagy tudok rohangászni de talajt azt nem látom ,de az égnek neki tok menni és az árnyékolás is jó. Mit kéne máshogy csinálni vagy mit nem állítok be vagy mi legyen hogy lássam a talajt ne mosódjon és minden jó legyen? Sürgősen kéne a válasz mer kb 2 hónapja szenvedek ezzel a szarral eredménytelenül.PLEAS HELP

 


Gorilla Előzmény | 2005.01.12. 04:54 - #77

azt meg tudna nekem valaki mondani, hogy a nyitott vasuti kocsiba miert nem tudok belemenni? nyilvan valami textura kell hozza, de nem tudom mi lehet az.

Gorilla Előzmény | 2005.01.11. 14:35 - #76

Igen, en is valami veletlenszeru bugra gyanakszom. Neha elegha az ember az egyik fat odebb rakja, vagy elforgatja a dolgott tehenet, es megjavul a hiba, pedig semmi koze elmeletben a dologhoz

csaky67 Előzmény | 2005.01.11. 00:38 - #75

Én is tapasztaltam ilyet (háromszögben csíkos), nem nyúltam hozzá, a pálya más részein módosítottam (volt néhány nagyon apró brush) és a probléma megszünt. Szerintem nem biztos, hogy a hiba mindig ott van, ahol látszik valami bug :(

A Ctrl+K-val nekem is vannak nehézségeim; általában egyenként (párosával) csinálom. Mintha csak azokat a pontokat vonná össze, amik elég közel vannak egymáshoz (persze nem tudom megmondani, hogy mit jelent az "elég közel").


Gorilla Előzmény | 2005.01.10. 21:19 - #74

Ismerem ezt a hibat, velem is sokszor elofordul. En azt vettem eszre, hogy altalaban akkor csinalja ezt, mikor nem egyertelmu neki, hogy melyik pontot melyikkel kellosszerantani. En altalaban egyenkent jelolom ki a parokat, es rantom ossze. Kicsit pepecs melo, ha az ember hosszabb sorokat csinal, de megere, mert legalabb stabil lesz a dolog. Apropo, tudja valaki annak a bugnak az ookat, amikor egy terrain textura az egyik haromszogben elnyulva el van mosodva? Minden teljesen szabalyos, nincsenek tulnyujtott vertexek, natural textura van rajta, es renderkor megmagyarazhatatlanul a textura egy jool behatarolhato helyen csikosra nyulik. Nem tudok vele mit csinalni, lehet hogy emiatt ujra kell epitenem nehany reszt.

image Előzmény | 2005.01.10. 21:00 - #73

Helló! Nekem az lenne a problémám hogy mikor két simple terrain mesh patchos brusht össze akarok rakni ctrl+k val (kijelölöm a brushokat, v ,aztán kijelölöm a két szélső sort amit össze akarok rakni és utánna ctrl+k) akkor a 2 sort   pontba huzza össze (tegnap előtt még működött tegnap egy házat építettem)most meg nem hajlandó rendesen összerakni 2 192x448 as brusht a rövidebb oldaluknál fogva.(egy földutat szeretnék amugy csinálni majd belőle)

image Előzmény | 2005.01.10. 21:00 - #72

Helló! Nekem az lenne a problémám hogy mikor két simple terrain mesh patchos brusht össze akarok rakni ctrl+k val (kijelölöm a brushokat, v ,aztán kijelölöm a két szélső sort amit össze akarok rakni és utánna ctrl+k) akkor a 2 sort   pontba huzza össze (tegnap előtt még működött tegnap egy házat építettem)most meg nem hajlandó rendesen összerakni 2 192x448 as brusht a rövidebb oldaluknál fogva.(egy földutat szeretnék amugy csinálni majd belőle)

csaky67 Előzmény | 2005.01.09. 20:47 - #71

A Hunk_AllocateTempMemory hiba kivédhető, ha a COD parancsikonjának Cél sorát a "C:\Program Files\Call of Duty\CoDMP.exe" +set com_hunkmegs 256 -tal kiegészítem. Úgy veszem észre, hogy ilyenkor nem olyan "szép" a pálya (darabosabb) de legalább megy.

CSUKA: a Ctrl+C, Ctrl+V is másolja a kijelölt brush(ok)at :).


Rain Előzmény | 2005.01.07. 21:53 - #70

csaky67: Sajnos a hibaüzenetekre ötletem sincs. Sajnos én se tudom a hibaüzik 99% ról, hogy micsoda.

CSUKA: át kell írni a fegyverek nevét, arra amit szeretnél (pl: m1garand)

az aknamezőhöz a maps\_load::main(); részt a kód felé kell írni.


[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

 
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2003-11-16
 
Linkek
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?