CoD:pályaszerkesztés
Menü
 
Letöltések
 
Regiszráld magad!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos!
Olvassátok a főoldalt Az oldal ELKÖLTÖZÖTT!
 
Óra
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Fórum
Fórumok : CoD pályaszerkesztés : Segítség! Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
Rain

2004.07.02. 09:44 -
Ide írj ha gondod van:)

[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

csaky67 Előzmény | 2005.03.06. 15:08 - #169

CSUKA! A négyzetrács nagyságát az 1, 2, 3, 4 gombokkal tudod beállítani. Kezdetben a 4=legnagyobb van....

Rain Előzmény | 2005.03.06. 11:58 - #168

GSC:
A parancsok abban a sorrendben futnak le ahogyan te beirtad.
 - maps\_load::main();
KERÜL a legelejére. Utána a többi.
De ha van olyan kód amit egyszerre akarsz lefutatni, nem egymás után akkor rakhatod külön blokkba:

main()
{
maps\_load::main();
thread lefutas();
thread lefutas2();
}

lefutas()
{
ide jön a futtatni kívánt kódsor.
}

lefutas2()
{
ide jön a futtatni kívánt kódsor.
}

Így a 2 kódsor egyszerre fog lefutni, nem egymás után.

Brush:
A 2.leckében a 17 gombbal ki tudod kapcsolni, hogy ne huzza oda a brush oldalait a rácsozathoz


CSUKA Előzmény | 2005.03.06. 10:34 - #167

Ja majd elfeledtem :).

Nem tudnátok hogyan lehet egy négyzetrácsnál kisebb brush-t rajzolni. Például a pályaszerkesztésnél a képen egy szép létra szerepel, de én olyan vékonyat nem tudok rajzolni, kivéve ha arányossan kicsinyítem a brush-t, de ezt nem lehet nagyon jól méretezni, sajna. Valaki tud segíteni?


CSUKA Előzmény | 2005.03.06. 10:30 - #166

Ugyebár egy csomó dologhoz (kezdésnél milyen fegyver legyen nálad, tank vagy emberek mozgatása) kell valamit beírni abba a bizonyos *.gsc-be. Jól mondom?

Na szóval ehhez én tudni szeretném hogy mi hova kerüljön. Ezt ki is fejteném. Vegyünk egy olyan példát, hogy szeretném beállítani milyen fegyverrel induljak és a pályán még aknamezőt is akarok. Mindkét dologhoz szükséges beírni valamit a gsc-be.

A fegyverek beírását itt meg lehet valahol találni és az aknák parancsát is. Melyik hova kerül? Melyik kerül előre és melyik hátra? melyik kerül felülre és melyik lejebb???

És ha ezt valaki megmondja, akkor arról is felvilágosíthatna hogy hogyan válasszuk el őket???? Egy sorkihyagással vagy mással??? Vagy egybe írjuk sor kihagyása nélkül????

És ez még mind semmi! Nem ez a két dolog lehet hanem küldik leírása, célpontok, emberek tankok mozgatása, aknák, ablakok törése, a fegyverek beállítása, különböző scriptek és intro képernyő készítése, csak hogy a főbbeket említsem :) !!!!

Nem tudom ez kit érdekel mert engem nagyon mivel rengeteg jó dologra kell gsc-s parancs és sajnos nem elég tudni hohy mit kell beírni az is fontos hogy HOVA!

Bárki aki tudna segíteni, válaszát nagyon várom, vagy ide ,vagy a címemre: hancsuka@freemail.hu.

U.I. a levél tárgya az legyen hogy COD mert sok vírusos levelet kapok és nem szeretném letörölni ha esetleg olyan írna akit nem ismerek

 

 


csaky67 Előzmény | 2005.03.06. 00:22 - #165

A forgatáshoz más pályákon a _rotate.gsc-t használják. Tudja valaki, hogy ezt hogyan kell alkalmazni?

csaky67 Előzmény | 2005.03.06. 00:20 - #164

MP mapon a func_rotating funkcióval mindig a 0 0 0 körül forog a brush, akárhova rajzolom is a pályán. Miért?

Rain Előzmény | 2005.03.05. 16:40 - #163

image: az ellenségnek csak egy útvonalt lehet adni.

SirGergely:

Tank:
classname - script_vehicle
model - vehicle_tank_tiger
targetname - tank1
vehicletype - tiger

Illeszd a GSCbe:

tiger = getent("tank1","targetname");
tiger maps\_tiger::main();
tiger maps\_tiger::init();


SirGergely Előzmény | 2005.03.05. 16:25 - #162

Hy!

2 kérdésem van.

  1. Tankot hogyan lehet csinni?
  2. Nekem most nem csinál prt filét így nem todom e fenyeket belőni.

Please help.

 

---------

wfv.atw.hu


image Előzmény | 2005.03.05. 15:51 - #161

Hali! Hogy lehet azt megcsinálni hogy egy ellenséges muksi odaszaladjon a falhoz és kihajoljon mögüle? Addig jjutottam el hogy a pathnodekon kereszül odaszalad ahoz a ponthoz ahova raktam és összekötöttem egy cover curc ot és utánna mivel kössem össze hogy arrébmenjen és legugoljon? Tehát oda kellene futnija a falhoz legugolni és átmenni egy másik falhoz. A két cover_churcot kössem össze??? Előre is thx

NORBERTezredes Előzmény | 2005.03.05. 13:26 - #160

Sziasztok! Editorban
lene problémám. Nem
tölti be a
textúrákat igy nem
tudok textúrázni. Tu
valai segiteni? msn:
arany_norbert@hotmai
l.com

SirGergely Előzmény | 2005.03.04. 14:15 - #159

Már muxik csak akkor indul el ha lövést "hall".

SirGergely Előzmény | 2005.03.03. 17:00 - #158

Nekem nem megy.

Rain Előzmény | 2005.03.02. 20:38 - #157

A Modsonlines videóban bennevan, hogy hogyan lehet beállítani, hogy az ember odafusson egy ponthoz. Na... ugyanúgy kell csak node_cover_stand helyett node_cover_left vagy node_cover_rightet kell tenni.

(A codpilerbe beirtad azt a sort a command linebe? mert ha nem irod be akkor nem mozdulnak az emberek)


SirGergely Előzmény | 2005.03.02. 19:31 - #156

valaki segítsen már! Hogyan lehet hogy egy ember odafusson a falhoz és kinézzen mögüle??? daur@freemail.hu


Buci Előzmény | 2005.03.02. 18:30 - #155

Kösze

csaky67 Előzmény | 2005.03.02. 09:00 - #154

Buci! http://www.modsonline.net/Tutorials-read-146.html és http://www.modsonline.net/Tutorials-read-117.html

Buci Előzmény | 2005.03.01. 17:53 - #153

H kell törhető üveget csinálni? Sürgűs lenne...

SirGergely Előzmény | 2005.02.27. 16:01 - #152

MAjd valmikor gyere már fel plz. Amúgy nekem a mozgások nem muxenek. Úgyanúgy csinálom ahogy a filmben van de nem jó!

Rain Előzmény | 2005.02.27. 14:21 - #151

Van, de nagyon ritkán vagyok fent:

rain_hun@hotmail.com


SirGergely Előzmény | 2005.02.27. 13:51 - #150

Rain van MSN ed?

[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

 
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2003-11-16
 
Linkek
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?