CoD:pályaszerkesztés
Menü
 
Letöltések
 
Regiszráld magad!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos!
Olvassátok a főoldalt Az oldal ELKÖLTÖZÖTT!
 
Óra
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Fórum
Fórumok : CoD pályaszerkesztés : Segítség! Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
Rain

2004.07.02. 09:44 -
Ide írj ha gondod van:)

[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

csiby Előzmény | 2005.11.10. 15:42 - #369

hali megint én

Az első mondat az előbbi üzimből így hangzik helyesen hogy: hali skacok


csiby Előzmény | 2005.11.10. 12:55 - #368

acok . lenne egy nagyon fontos kérdéssem hogy a fenébe tudok modelleket beilleszteni??? elolvastam a tutorialt de ahogy ott le van irva ugy nem megy mert hiába nyomom a jobb gombot a megjelenő ablakban nincs modell felirat/!/+!%=/??? Sürgősen kéne a megoldás Köszi

 


mohojojo Előzmény | 2005.11.09. 00:10 - #367

HÁHÁHÁHÁÁÁÁ!!!!! :DD

 

Megnéztem sokkal-sokkal részletesebben a modsonline.com alpha blendinges videjóját, és ráleltem a megoldásra!!

 

na most csak annyit mondhatok, hogy egy remek kis pálya van készülőben dm/tdm/sd játékmódokra optimizálva!

 

képek hamarosan!


Rain Előzmény | 2005.11.08. 18:10 - #366

:) ok! megprobálom minél hamarabb megirni :)

mohojojo Előzmény | 2005.11.07. 20:02 - #365

megvan a válasz: CTRL + SHIFT

 

de még mindig várom a tutorialt az alpha blending-el kapcs :)


mohojojo Előzmény | 2005.11.07. 18:30 - #364

nem akar sikerülni...

Még egy kérdés: adott egy 6 oldalú brush. Annak 5 oldalát téglatextúra borítja, 1-et pedig caulk. Ilyet hogy tudunk csinálni??


Rain Előzmény | 2005.10.27. 15:13 - #363

Épp ellenkezőleg! Amelyik nevében van @ jel azt nem lehet alpházni!

mohojojo Előzmény | 2005.10.26. 20:15 - #362

Szevasztok srácok!

 

Valaki írjon nekem egy tutorialt arról, hogy hogyan kell "alpha blendingelni"! Megnzétem már a modsonline-os videót, leírásokat is, de egyszerűen nem sikerül. Azzal is tisztában vagyok hogy amelyik textúranévben nincs "@", azt nem lehet blendingelni. Legalább 200 alkalommal megpróbáltam már, de csak 3x sikerült. Nem tudom akkor mit csináltam amit a többinél nem.... vagy mit nemcsináltam.

Előre is köszi!


Rain Előzmény | 2005.10.26. 18:55 - #361

Hi!
1. Azt nem tudom. Az UO MP pályaszerkkel nem foglalkoztam
2. Csak gránát: A trigger_damageban, az Entityben kapcsold be a PISTOL_NO, RIFLE_NO, MELEE_NO kapcsolokat.
Több robbanás: Csinálj mindent ugyanúgy mint eddig csak a script_exploder hez más számot írj. (Minden elemben. Ez jelzi, hogy az adott robbanáshoz melyik elem tartozik. Az azonos számok egybe vannak a különbözök külön)
Ja! és ne duplázd az elöző robbanást, hanem csinálj teljesen újat, mert néha bugos a progi és ha modosítod a másoltat akkor az eredeti is modosul

mobydick Előzmény | 2005.10.25. 19:41 - #360

hello rain 2 kérdésem van az első hogy UO-ban a Base Assault játékmódot hogy lehet rászerkeszteni egy mapra? a msáodik hogy láttam már több mp mapon olyat hogy kijelőlhető egy bizonyos fal részlet ami gránát vagy lövés hatására lerombolható addig itt eljutottunk hogy sikerült ezt berakni de nem tudjuk hol kéne beállítani hogy gránáttól vagy mitől rombolódjon le és az és ez se működik rendesen mert ha többet rakunk egy páylára és az egyik lerombolódik akkor a többi is hogy lehetne hogy ha egy leomlik ne menjen vele a többi is?

MadBence Előzmény | 2005.10.14. 16:52 - #359

A COD2-höz 100% hogy nem lehet a radiantot használni, mert nem ugyanaz a grafikus motorja! Egyébként meg tök király a demója! A textúrát .dds-ként kell elmenteni, van a photoshophoz vmi plug-in, nézd meg a fórum eleje felé, ott már leírták

JimBim Előzmény | 2005.10.13. 10:19 - #358

Hello! Saját textúrát hogyan tudok berakni a radiantba?? Próbáltam a maint/textures/_pályanév könyvtárba .JPG filet másolni, de az sajnos csak torzult fekete-fehér formában jelent meg a radiantba....mit kell csinálni?? Apropó valaki nem tudja, hogy a COD2-höz is lehet-e majd használni a RADIANTot? A segítségeteket előre is köszönöm! Üdv:JimBim

Nlete Előzmény | 2005.09.21. 18:46 - #357

Itt a linkem a pályához,aki tud pls segitsen,hogy miert nem tudom elinditani! Link:www.nlete.tvn.hu/mp_ggmap.pk3

Nlete Előzmény | 2005.09.21. 16:17 - #356

Bármikor szívesen :D

ricoo Előzmény | 2005.09.21. 11:01 - #355

Jaa,oké,értem :)
Arra azóta már rájöttem,hogy látszódnia kellene a radiantban is a modelleknek rendesen :D
Kösz a segítséget!


Nlete Előzmény | 2005.09.20. 14:20 - #354

Rico:egy valamit elfelejtettél:az entitybe is módosítani kell az xmodel értéket.Mert ha nem módosítod,akkor csa egy piros doboza jelenik meg,ami nem a model,ezért is irja ki a bad model nam-t a cod.Tehát,ha beraksz egy modelt,akkor előhívod az entityt és a model nevéhez mondjuk az van beirha hogy:C:\Program Files\Cod\xmodel\wc_modell,akkor csak ennyit kell hagyni,mindegyiknél:xmodel\wc_modell. és igy a radiantban is látni fogod,meg a pálya is el tud indulni :D

Nlete Előzmény | 2005.09.20. 14:17 - #353

Hy mindenki! Az van,hogy nem indul sehogyse a mapom. Megcsinálom a könyvtárszerkezetet,a hud@layout ot a betöltőképet,az arena fileot,a gsc fileokat,rendesen,ahogy kell elhelyezem a könyvtárakba,bezippelem,átirom a map nevere:mp_ggmap.pk3 és még se inditja el,és nem is találja sehogyse a codmp.Mi ronthattam el?pls help! _________________________________________________ JimBim:Rányomsz a start menüre\futtatás[vagy ha angol,Run] és beirod hogy regedit.Ekkor bejön egy registry kezelő valami,nyomsz egy F2-t és beirod,hogy radiant.Ha talál olyat,hogy Cod radiant,akkor szépen rányomsz bal gombbal a bal oldali listában a mappájára és delete.És nem fog lefagyogatni. Nlete

JimBim Előzmény | 2005.09.16. 20:48 - #352

Sziasztok! Azzal a nagy problémával fordulnék hozzátok, hogy nekem megadta magát a radiant...elindítom, bejön a 3db rács, meg az üres szürke 3D-s ablak, ezelé a console, gyorsal lefut 1 szöveg eltűnik, majd újra bejön, de akkor már a console ablak tiszta szürke, és nem reagál semmire, csak a bezárásra, és akkor is hibaüzenetet ad. mit lehet vele tenni, már a COd-al együtt mindent újraraktam többször is.

ricoo Előzmény | 2005.09.15. 10:30 - #351

Üdv

Nem tudja valaki,hogy miért van az,hogyha berakok egy modelt,majd leforditom a codpilerben,elinditja a jatekot,de toltes kozben bad model name hibat ir ki.Elvileg ugy csinaltam,mint a tutorialban van,hogy kimasoltam az xmodel mappat mainbe stb.

Ja és szerkesztes kozben ha berakok egy modellt,akkor csak egy box lesz helyette,vagy be is lehet allitani,hogy mar a szerkesztes kozben a rendes modelt mutassa?Vagy a box helyett a modellt kellene latnom amit beraktam?

Előre is kösz!


Hmm Előzmény | 2005.08.20. 20:18 - #350

hali most mit csináljak hogy a textúrát láthassam mert nem látom a falakat csak az élek fehérek a többi meg átlátszó!! mit csináljak?

[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

 
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2003-11-16
 
Linkek
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?