Témaindító hozzászólás
|
2004.07.02. 09:44 - |
Ide írj ha gondod van:) |
[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
hali megint én
Az első mondat az előbbi üzimből így hangzik helyesen hogy: hali skacok |
acok . lenne egy nagyon fontos kérdéssem hogy a fenébe tudok modelleket beilleszteni??? elolvastam a tutorialt de ahogy ott le van irva ugy nem megy mert hiába nyomom a jobb gombot a megjelenő ablakban nincs modell felirat/!/+!%=/??? Sürgősen kéne a megoldás Köszi
|
HÁHÁHÁHÁÁÁÁ!!!!! :DD
Megnéztem sokkal-sokkal részletesebben a modsonline.com alpha blendinges videjóját, és ráleltem a megoldásra!!
na most csak annyit mondhatok, hogy egy remek kis pálya van készülőben dm/tdm/sd játékmódokra optimizálva!
képek hamarosan! |
:) ok! megprobálom minél hamarabb megirni :) |
megvan a válasz: CTRL + SHIFT
de még mindig várom a tutorialt az alpha blending-el kapcs :) |
nem akar sikerülni...
Még egy kérdés: adott egy 6 oldalú brush. Annak 5 oldalát téglatextúra borítja, 1-et pedig caulk. Ilyet hogy tudunk csinálni?? |
Épp ellenkezőleg! Amelyik nevében van @ jel azt nem lehet alpházni! |
Szevasztok srácok!
Valaki írjon nekem egy tutorialt arról, hogy hogyan kell "alpha blendingelni"! Megnzétem már a modsonline-os videót, leírásokat is, de egyszerűen nem sikerül. Azzal is tisztában vagyok hogy amelyik textúranévben nincs "@", azt nem lehet blendingelni. Legalább 200 alkalommal megpróbáltam már, de csak 3x sikerült. Nem tudom akkor mit csináltam amit a többinél nem.... vagy mit nemcsináltam.
Előre is köszi! |
Hi! 1. Azt nem tudom. Az UO MP pályaszerkkel nem foglalkoztam 2. Csak gránát: A trigger_damageban, az Entityben kapcsold be a PISTOL_NO, RIFLE_NO, MELEE_NO kapcsolokat. Több robbanás: Csinálj mindent ugyanúgy mint eddig csak a script_exploder hez más számot írj. (Minden elemben. Ez jelzi, hogy az adott robbanáshoz melyik elem tartozik. Az azonos számok egybe vannak a különbözök külön) Ja! és ne duplázd az elöző robbanást, hanem csinálj teljesen újat, mert néha bugos a progi és ha modosítod a másoltat akkor az eredeti is modosul |
hello rain 2 kérdésem van az első hogy UO-ban a Base Assault játékmódot hogy lehet rászerkeszteni egy mapra? a msáodik hogy láttam már több mp mapon olyat hogy kijelőlhető egy bizonyos fal részlet ami gránát vagy lövés hatására lerombolható addig itt eljutottunk hogy sikerült ezt berakni de nem tudjuk hol kéne beállítani hogy gránáttól vagy mitől rombolódjon le és az és ez se működik rendesen mert ha többet rakunk egy páylára és az egyik lerombolódik akkor a többi is hogy lehetne hogy ha egy leomlik ne menjen vele a többi is? |
A COD2-höz 100% hogy nem lehet a radiantot használni, mert nem ugyanaz a grafikus motorja! Egyébként meg tök király a demója!
A textúrát .dds-ként kell elmenteni, van a photoshophoz vmi plug-in, nézd meg a fórum eleje felé, ott már leírták |
Hello!
Saját textúrát hogyan tudok berakni a radiantba??
Próbáltam a maint/textures/_pályanév könyvtárba .JPG filet másolni, de az sajnos csak torzult fekete-fehér formában jelent meg a radiantba....mit kell csinálni??
Apropó valaki nem tudja, hogy a COD2-höz is lehet-e majd használni a RADIANTot?
A segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv:JimBim |
Itt a linkem a pályához,aki tud pls segitsen,hogy miert nem tudom elinditani!
Link:www.nlete.tvn.hu/mp_ggmap.pk3 |
Jaa,oké,értem :) Arra azóta már rájöttem,hogy látszódnia kellene a radiantban is a modelleknek rendesen :D Kösz a segítséget! |
Rico:egy valamit elfelejtettél:az entitybe is módosítani kell az xmodel értéket.Mert ha nem módosítod,akkor csa egy piros doboza jelenik meg,ami nem a model,ezért is irja ki a bad model nam-t a cod.Tehát,ha beraksz egy modelt,akkor előhívod az entityt és a model nevéhez mondjuk az van beirha hogy:C:\Program Files\Cod\xmodel\wc_modell,akkor csak ennyit kell hagyni,mindegyiknél:xmodel\wc_modell. és igy a radiantban is látni fogod,meg a pálya is el tud indulni :D |
Hy mindenki!
Az van,hogy nem indul sehogyse a mapom. Megcsinálom a könyvtárszerkezetet,a hud@layout ot a betöltőképet,az arena fileot,a gsc fileokat,rendesen,ahogy kell elhelyezem a könyvtárakba,bezippelem,átirom a map nevere:mp_ggmap.pk3 és még se inditja el,és nem is találja sehogyse a codmp.Mi ronthattam el?pls help!
_________________________________________________
JimBim:Rányomsz a start menüre\futtatás[vagy ha angol,Run] és beirod hogy regedit.Ekkor bejön egy registry kezelő valami,nyomsz egy F2-t és beirod,hogy radiant.Ha talál olyat,hogy Cod radiant,akkor szépen rányomsz bal gombbal a bal oldali listában a mappájára és delete.És nem fog lefagyogatni.
Nlete |
Sziasztok! Azzal a
nagy problémával
fordulnék hozzátok,
hogy nekem megadta
magát a
radiant...elindítom,
bejön a 3db rács,
meg az üres szürke
3D-s ablak, ezelé a
console, gyorsal
lefut 1
szöveg eltűnik,
majd újra bejön, de
akkor már a console
ablak tiszta szürke,
és nem reagál
semmire, csak a
bezárásra, és akkor
is hibaüzenetet
ad. mit lehet vele
tenni, már a COd-al
együtt mindent
újraraktam többször
is. |
Üdv
Nem tudja valaki,hogy miért van az,hogyha berakok egy modelt,majd leforditom a codpilerben,elinditja a jatekot,de toltes kozben bad model name hibat ir ki.Elvileg ugy csinaltam,mint a tutorialban van,hogy kimasoltam az xmodel mappat mainbe stb.
Ja és szerkesztes kozben ha berakok egy modellt,akkor csak egy box lesz helyette,vagy be is lehet allitani,hogy mar a szerkesztes kozben a rendes modelt mutassa?Vagy a box helyett a modellt kellene latnom amit beraktam?
Előre is kösz! |
hali most mit csináljak hogy a textúrát láthassam mert nem látom a falakat csak az élek fehérek a többi meg átlátszó!! mit csináljak? |
[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
|