CoD:pályaszerkesztés
Menü
 
Letöltések
 
Regiszráld magad!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos!
Olvassátok a főoldalt Az oldal ELKÖLTÖZÖTT!
 
Óra
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Fórum
Fórumok : CoD pályaszerkesztés : Segítség! Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
Rain

2004.07.02. 09:44 -
Ide írj ha gondod van:)

[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

Rain Előzmény | 2005.06.21. 10:15 - #289

Készíts egy 1024 X 1024, pályanév.dds nevű képet, és mentsd el a levelshots mappába

Spikey Előzmény | 2005.06.20. 22:49 - #288

Egy kérdésem lenne még: amikor a multiba betölti a pályát töltés közbe van egy kép a pályáról, na azt hogy kell beállítani?

Spikey Előzmény | 2005.06.20. 12:01 - #287

van egy kis gondom... nem lehet megfogni az MG-ket a pályán... mit csesztem el már megint?

Spikey Előzmény | 2005.06.19. 20:59 - #286

Lenne még egy kérdésem, a GSC-be a végén a pályanév, amit be kell írni, az a .map neve, vagyis a .bsp, vagy melyik vagy ami igazából a neve, ami megjelenik az Új szerver indításánál?

Spikey Előzmény | 2005.06.19. 20:47 - #285

Rohadt pontosvesszők miatt szarakodtam eddig ezzel a hülye pályával?! öregem... na erre nem tudok mit szólni...

Rain Előzmény | 2005.06.19. 14:40 - #284

Hiányoznak a pontosvesszők, így jó:
main()
{
maps\mp\_load::main();

game["allies"] = "american";
game["axis"] = "german";
game["american_soldiertype"] = "airborne";
game["american_soldiervariation"] = "normal";
game["german_soldiertype"] = "waffen";
game["german_soldiervariation"] = "normal";
game["attackers"] = "allies";
game["defenders"] = "axis";

game["layoutimage"] = "mos_eisley";

}

Spikey Előzmény | 2005.06.19. 14:06 - #283

Rain: GSC file-m tartalma:

main()
{
maps\mp\_load::main();

game["allies"] = "american"
game["axis"] = "german"
game["american_soldiertype"] = "airborne"
game["american_soldiervariation"] = "normal"
game["german_soldiertype"] = "waffen"
game["german_soldiervariation"] = "normal"
game["attackers"] = "allies"
game["defenders"] = "axis"

game["layoutimage"] = "mos_eisley";

}


Spikey Előzmény | 2005.06.16. 09:01 - #282

Ha beraktam egy ilyen ajtót, és beállítottam amit kellett, akkor kész is van?

Spikey Előzmény | 2005.06.15. 21:04 - #281

Hello!
Meg szeretném csinálni az bajai uszodát, ahova járok edzésekre, és egy kis trükk miatt kéne az, hogy hogyan lehet kinyithatós ajtót csinálni. egyszer már megtaláltam, de nem emlékszem hol. Ha le tudnátok írni megköszönném.


Rain Előzmény | 2005.06.14. 18:54 - #280

Nálam ez akkor szokott előfordulni, ha valamelyik brushnak az entity-jében átírom a "Classname - worldspawn" -t valami másra. Jelölj ki egy falat, és nézd meg az Entityben, hogy mi van írva a classname-hez. Ha átírtad, akkor probáld meg azt, hogy visszaírod, de ha ígyse megy akkor sajnos nincs ötletem

commander Előzmény | 2005.06.14. 15:34 - #279

:O sikerült, raktam még 1 spawnt nem értem mi volt a kínnya mert így is volt 2...

commander Előzmény | 2005.06.14. 15:28 - #278

sziasztok na itt is felteszem a kérdésemm hátha utt valaki tudja a választ... nagyon megköszönném na szal amikor elkezdemi tölteni a mapot a cod kiírja h SP_Worldspawn: The first entity isn't 'worldspawn'

mohojojo Előzmény | 2005.06.14. 13:28 - #277

én úgy csináltam, hogy elforgattam a brusht 180 fokkal

[szerintem a modsonline.com-ot mindenki ismeri :)]


MadBence Előzmény | 2005.06.13. 17:38 - #276

Ja, és szerinted hogy lehet megoldani, hogy ne a tükörképét lássam (nincs fejreállva) Mindenkinek tudom ajánlani a www.modsonline.com-ot, ahol sok tutorial van (angol nyelven)

MadBence Előzmény | 2005.06.13. 17:28 - #275

Naggyon kösz! Már kész is! Mellesleg készül az MP mapom (UO-hez)

mohojojo Előzmény | 2005.06.13. 16:35 - #274

MadBence:saját textúrához kell adobe photoshop 7 vagy 8 és ez:

 http://developer.nvidia.com/object/nv_texture_tools.html és ott szedd le a NVIDIA_Photoshop_Plugins_7.33.0325.1320.exe-t. Feltelepíted, és ezután már el tudod menteni a képed *.DDS-ként.

a névvel kapcsolatban meg az a meglátásom, hogy egyedül a fekete színnel szívózik. hiába rakok dupla ^-t vagy akármennyit, visszaváltozik...


MadBence Előzmény | 2005.06.13. 15:16 - #273

helló! Azt szeretném már megtudni, hogy hogy lehet saját textúrát berakni a CoD-ba, mer kéne. Én úgy próbáltam, hogy a képeket átkovertáltam tga-ba, azt meg beraktam pk3-ba, és a Radiantba meg nyomtam egy S-t és a notexture helyére beírtam a textúrám nevét(úgy is próbáltam, hogy a pk3 nevét elé írtam "/" jellel) mohojojonak: szerintem dupla színkód kell! (magyarul kettő ^ kell, persze mindegyik elé)

mohojojo Előzmény | 2005.05.31. 10:59 - #272

Sziasztok!

nekem a név színezésel van gondom. új nevet szerettem volna csinálni, mert láttam hogy sok embernek színes meg minden, gondoltam kipróbálom. így nézne ki:

ANT!-FLAG - elvileg a színkódja a következő: ^4A^0ANT!-^4F^0LAG

de hiába csinálom meg, nem ezt jeleníti meg a COD-ban.

 

(tudom nem egészen témához vág a kérdés, ezért elnézést is kérek)


Spikey Előzmény | 2005.05.23. 13:44 - #271

Az előző két kérdésre már megvan a válasz, most lenne még egy kérdésem: a GSC file hol van? Vagy hogy kell csinálni, mert én nem találom. Ha azt nem állítom be, akkor ugye nem lehet a pályán játszani?

Spikey Előzmény | 2005.05.22. 17:02 - #270

Nekem rengedeg kérdésem van, itt a következő: hogy kell üveget csinálni?

[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

 
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2003-11-16
 
Linkek
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 

Naruto rajongói oldal | konoha.hu | Látogass el konoha falujába | KONOHA.HU | KONOHA.HU | KONOHA.HU | KONOHA.HU | KONOHA    *****    Turbózd fel a kreativitásod! Prémium grafikai források a PNG Tree-n.    *****    Anime tematikájú Cinematic trance zene és látványvilág Arcadia fantáziavilágában és még sok más videó a chanelen    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA///PREKAMBRIUM.GPORTAL.HU /// PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO.GPORTAL.HU ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    "TEKERJ VISSZA" - RÉGI KERÉKPÁROK IDÕSZAKI KIÁLLÍTÁSA - BAJA TÜRR ISTVÁN MÚZEUM    *****    Naruto rajongói oldal! Felkerült John Man Ninja címû könyvének elsõ fejezete. Olvass, Filmezz, Tanulj!! KONOHA.HU    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    Velaris, a második otthonom Fanfictionból új rész került fel    *****    NSYNC - Ha nosztalgiáznál, vagy érdekel,mi történik most a ByeByeBye elõadóival, akkor nézz be - NSYNC    *****    Szereted az egyedi történeteket? Kíváncsi vagy, hogy mire képes egy hobbi író? Ha igen, nézz be hozzám!    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA