CoD:pályaszerkesztés
Menü
 
Letöltések
 
Regiszráld magad!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos!
Olvassátok a főoldalt Az oldal ELKÖLTÖZÖTT!
 
Óra
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Fórum
Fórumok : CoD pályaszerkesztés : Segítség! Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
Rain

2004.07.02. 09:44 -
Ide írj ha gondod van:)

[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

Rain Előzmény | 2004.11.06. 19:16 - #29

Te is Sp mapokat készítesz?

Sajnos nem tudom, hogyan kell tankkal kezdeni.Csak az orosz t34, és a amcsi sherman van veled :)


SirGergely Előzmény | 2004.11.06. 19:01 - #28

Azt hogyan tudom megcsinálni, hogy tankal kezdjek (nem muszály) (SP:UO) és tankok legyenek velem és ellenem?

Rain Előzmény | 2004.10.21. 13:07 - #27

Elöször nekem is az volt a gond, hogy nem MIPMAPba mentettem el a dds t
(egy tutorialban úgy láttam, hogy ki kell kapcsolni a MipMapot, de aztán visszakapcsoltam, és jó lett :)


csaky67 Előzmény | 2004.10.19. 22:25 - #26

Köszi, kipróbálom azt is, most a hadihajó hídjának az üvegét használom, bár abban "tükröződik" a híd...

Lassan sikerült a saját textúra is. Megvan mit szúrtam el: sajnos a Fast_xbx2dds2img program IMGCONV.EXE (+devil.dll) programjával készített DDS állományok NEM MipMap-ok, ezért nem látszott a CoD alatt csak a Radiant-ban...
A PhotoShop 8 + DDS PlugIn megoldotta a problémát. Ha valakinek PlugIn gondjai lennének akkor próbálkozzon a http://developer.nvidia.com/object/nv_texture_tools.html
helyen a
NVIDIA_Photoshop_Plugins_6.6.0827.1800.exe
programmal; nagyon könnyen telepíthető (még nekem is sikerült).
Ha ez megvan csak arra kell ügyelni, hogy ne kapcsoljuk ki az alapértelmezett Generate MIP Maps-et amikor elmetjük a textúrát DDS formátumban. :D

ps: találtam a www.amnoid.de/ddsview helyen egy egyszerű DDS nézegetőt, ami kiírja a kép méretét és azt, hogy mipmap-e. Igazából ez a program vezetett el a megoldáshoz, köszönet érte!


Rain Előzmény | 2004.10.18. 15:42 - #25

Rakjál a Normandy/Windows  texturái közül.

csaky67 Előzmény | 2004.10.17. 23:55 - #24

És akkor mit lehet csinálni, ha be akarok üvegezni valamit?

Rain Előzmény | 2004.10.17. 18:41 - #23

Sima üveg textura nincs, sajnos.

csaky67 Előzmény | 2004.10.16. 20:39 - #22

Köszönöm Rain, bár szomorú vagyok, hogy le kell tennem a tükörről (pedig bíztam benne, mert láttam több mirror textúrát is csak éppen nem működtek).
Másik kérdés; hogyan lehet áttetsző textúrát csinálni (üveget)? Éppen egy üvegházat rajzolok de nagyon elakadtam...


Rain Előzmény | 2004.10.16. 13:45 - #21

A CoD ban nem lehet tükröt csinálni (asszem a quake3 as játékokból csak a quake 3 ban és a jedi knight sorozatban lehetett tükröt csinálni)


csaky67 Előzmény | 2004.10.16. 03:13 - #20

Tudna valaki tanácsot adni, hogy hogyan kell tükröt készíteni?

csaky67 Előzmény | 2004.10.05. 13:44 - #19

Megpróbálom azzal, ha továbbra sem megy majd még kesergek. Az eddigi segítségeket köszönöm:)

Rain Előzmény | 2004.10.04. 20:38 - #18

Photoshop 7.0 +DDS plugin

csaky67 Előzmény | 2004.10.04. 11:18 - #17

Sajnos nem megy. Próbáltam brick@név.dds-t, wood@név.dds-t, rock@név.dds-t, de egyik sem jött be. Te mivel konvertáltad a jpeg-et DDS-re?

Rain Előzmény | 2004.10.02. 19:27 - #16

Én csináltam már saját texturával

Nevezd át:
wood@texturaneve.dds
és mennie kell


csaky67 Előzmény | 2004.09.29. 17:49 - #15

Guesz és Restart!

Ablakot a falba vágni: a falba rakjál egy téglatestet vagy akár egy nyolcszögletű hasábot (csak a "faltörő" test legyen kijelölve; Shift+bal egér) és használd a "CoD pályaszerkesztés : A pályaszerkesztő gombja részletesebben." tutorialban említett 13-as gombot. Látszólag nem történik semmi, de azok a testek, melyek metszették a kijelöltet feldarabolódnak és a közös részük törlődik. Most már csak a backspace-t kell megnyomni, hogy a "faltörő" törlődjön és kész az ablak...

Persze nem árt óvatosnak lenni, mert a fal feldarabolása néha elég meglepőre sikerül. Ha a feldarabolt részeket össze akarod fűzni, akkor használd a 14-es gombot. Ez csak akkor működik, ha a két vagy több kijelölt elem összefűzhető egy olyanná amiben nincs visszahajló felület (ha van olyan oldala amelyre egy síkot fektetve az elmetszené a kialakuló testet, akkor az összefűzés nem lehetséges).


csaky67 Előzmény | 2004.09.29. 17:13 - #14

Valaki csinált már saját textúrát? A problémám az, hogy a radiantban gyönyörűen látszik, de a CoD-ban sajnos nem jelenik meg. :(

Rajzoltam, Jpeg-ben elraktam (2 hatvány!), Fast_xbx2dds2img program IMGCONV.EXE (+devil.ddl) programjával JPG->DDS konverziót megcsináltam, könyvtárakba raktam, ZIP-eltem, átneveztem PK3-ra, radiantban megjelenik a textúrák között ahogy kell, de a lefordított map-on csak egy fehér folt van sötét kerettel...


csaky67 Előzmény | 2004.09.29. 17:08 - #13

A nyitható (elforduló) ajtóhoz nem árt megadni az origin kulcsot, ami a forgáspontot jelöli ki (az N ablak helpjéből ez a fontos kulcs kimaradt).

Van néhány egyéb gyakorlati tapaszatlatom (flag-ek és kulcsok hatása) az elforduló és elcsúszó (door_rotating és door) entitásokkal kapcsolatban, ha valakit érdekel írjon, felrakom ide.


Rain Előzmény | 2004.09.12. 13:39 - #12

Ajtó: a CoDban nincsenek ajtók, de lehet csinálni
Megcsinálod az ajtót brushból
Csinálsz egy vékony brusht az ajtó egyik szélére és common/origin texturát adsz neki.
Kijelölöd mindkettő:
jobb gomb-> func-> door_rotating

és kész

Az SD map szerkesztése nagyon hosszú, azt majd inkább egy tutorialba írom le :)

Fogalmam sincs milyen magas épületet lehet csinálni, én akkorákat szoktam mint kb az alap mapokon
Lehet, hogy azért, mert a Q3-as motor nem bírja a nagyon magas mapokat


Talib Előzmény | 2004.09.12. 12:58 - #11

CSő!

Köszi a segítséget!! A beragadással én is pont azt csináltam mint te, és én is inkább újat csináltam miután az emelt spawnal is beragadt. :D

a pillerből tényleg ki van szedve a sor.

Biztos eleged van a kérdésekből, de azért írok. :D

Ajtót hogy lehet nyithatót csinálni??

Leírnád az SD pálya szerkesztésének menetét??

mi a legmagasabb építmény amit meg lehet építeni??

Miár száll el a a piller Lighting allocation failed-del ha magas a map???

most ennyi.

 

előre is köszi!

 

 


Rain Előzmény | 2004.09.12. 07:20 - #10

A sebződés:
Csinálj egy brusht (akkor sebzödsz, ha belemész a brushba) trigger textúrával
jobb gomb-> trigger-> hurt

Az Entitybe írd be:
dmg - [egy szám, hogy mennyi sebződjél alap: 5)

A mozgáshibára csak egy ötletem van:
Készíts egy mp-> deathmatch_intermissiont.(ez a nézelödők kezdőpontja)
Rakd fel a magasba:)
Az deathmatch_spawn-t egy picit magasabbra
Ezzel a hibával már én is találkoztam, de nem tudtam megoldani:(
(Én újrakezdtem a mapot)

A fényerő:
Vagy kivetted a flare sort a CoDpilerből.
Vagy vhol lukas a map
(legegyzserűbb megoldás: vedd körbe a mapot egy magyon nagy brush-sal, és nyomj egy Hollowot, és adj neki égtextúrát.)


[409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]

 
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2003-11-16
 
Linkek
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 

Naruto rajongói oldal | konoha.hu | Látogass el konoha falujába | KONOHA.HU | KONOHA.HU | KONOHA.HU | KONOHA.HU | KONOHA    *****    Turbózd fel a kreativitásod! Prémium grafikai források a PNG Tree-n.    *****    Anime tematikájú Cinematic trance zene és látványvilág Arcadia fantáziavilágában és még sok más videó a chanelen    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA///PREKAMBRIUM.GPORTAL.HU /// PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO.GPORTAL.HU ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    "TEKERJ VISSZA" - RÉGI KERÉKPÁROK IDÕSZAKI KIÁLLÍTÁSA - BAJA TÜRR ISTVÁN MÚZEUM    *****    Naruto rajongói oldal! Felkerült John Man Ninja címû könyvének elsõ fejezete. Olvass, Filmezz, Tanulj!! KONOHA.HU    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    Velaris, a második otthonom Fanfictionból új rész került fel    *****    NSYNC - Ha nosztalgiáznál, vagy érdekel,mi történik most a ByeByeBye elõadóival, akkor nézz be - NSYNC    *****    Szereted az egyedi történeteket? Kíváncsi vagy, hogy mire képes egy hobbi író? Ha igen, nézz be hozzám!    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA