A megadod játékmódban megjelenő brushok és modelek
2005.02.06. 07:54
Hosszú szünet után itt egy újabb leirás: Bizonyára mindenki emlékszik a dawnvillen vagy a harboron lévő ajtóra, ami csak SDben látszik. Annak az elkészítési módját írom le
Csak SD játékmódban látszó Brush:
- Készíts egy tetszöleges brusht.
- Jelöld ki-> jobb gomb-> script->brushmodel
- Írd be az Entitybe: script_gameobjectname - sd (bármilyen játékmód beirható: dm, tdm, bel, hq, sd, re)
- Kész
Csak SD játékmódban látszó model:
- jobb gomb->script->model. Rakd le egy tetszöleges modelt
- Készíts köré egy common/clip texturát (ezt is meg kell csinálni, hogy csak sdben látszodjon)
- Jelöld ki a modelt és írd be az Entitybe: script_gameobjectname - sd (bármillyen játékmódót beirhatsz)
- KÉSZ
|