Search & Destroy map készítése
2004.09.24. 17:45
Ebben a leckében megtanulhatod, hogy hogyan készíthetsz mapokat a legnépszerübb játékmódhoz
0. Először rakj le kb 16- 16 szövetséges és német kedzőpontot: mp->searchanddestroy_spawn_axis mp->searchanddestroy_spawn_allies és egyetlen egy mp->searchanddestroy_spawn_intermission (spectator kezdőpont)
1. Rakd le azt a modelt amit fel kell robbantani: script->model :
Írd be a Entitybe: script_exploder - 1 script_noteworthy - 1
Rakj le egy modelt pontosan az elözőre. a robbanás után ez a model fog látszani.
Írd be az Entitybe ugyanazt mint az elöző modelhez, csak ennyit írjál még hozzá: targetname - exploder
Készíts egy kis brusht (16 x 16 kb) a modelek közepére, common/origin texturával. Ez adja meg az objektív helyét. (Kis csillag a térképen) Utána készíts egy nagy brusht common/trigger textúrával. Ezen belül lehet majd letenni a bombát. Jelöld ki a trigger és a origint-> jobb gomb-> trigger-> multiple és írd be az Entitybe: script_gameobjectname - bombzone targetname - bombzone_A script_noteworthy - 1 target - origin_A
Rakj egy script-> origin t a trigger elé Írd be az Entitybe: targetname - origin_A
Rakj egy script-> model FX et Írd be az Entitybe: script_exploder - 1 script_noteworthy - 1 script_fxid - tank target - FX_A
Készíts még egy script_origin t: Entitybe: targetname - FX_A
Ezzel kész is az A bombalerakó Ugyanígy csináld meg a B-t csak az összes helyen az A helyett B-t írjál (pl: targetname - bombzone_B origin_B stb) A script_exploder és a script_noteworthy értéke 2 legyen.
Ezzel kész is a két bombalerakó. A játékban az összes script_model nem szilárd model, ezért körbe kell vonni egy common/clip_metal texturával. Ahhoz, hogy a védekező csapat le tudja szerelni a bombát csinálj egy 16 X 16 X 16 brusht common/trigger texturával, és az aljára egy 4X4X4 brusht common/origin texturával. Jelöld ki mindkettőt: jobb gomb->trigger->lookat Írd be az Entitybe: targetname - bombtrigger script_gameobjectname - bombzone
Ezt bárhova rakhatod (pl: a magasba, hogy ne zavarjon)
Ezzel kész is a Radiantos része :) Nyisd meg a GSC-det és ha nincs akkor rakd bele a következőket: game["allies"] = "american"; game["axis"] = "german";
game["attackers"] = "allies"; game["defenders"] = "axis";
Írd be a maps\mp\_load::main(); rész alá: maps\mp\pályanév_fx::main();
Zárd be a GSC-t és ha még nincs _FX GSC-d akkor készíts egy Új szöveges dokumentumot és nevezd át pályanév_fx.gsc re Írd bele: main() { precacheFX(); spawnWorldFX(); }
precacheFX() { level._effect["tank"] = loadfx("fx/explosions/explosion1_nolight.efx"); } spawnWorldFX() { }
Ha már van FX GSC d akkor csak illeszd a precacheFX részbe: level._effect["tank"] = loadfx("fx/explosions/explosion1_nolight.efx");
|