A pályaszerkesztő gombja részletesebben.
2004.07.02. 09:08
Az előző tutorialban beállítottuk a pályaszereksztőt, most részletesebben foglakozunk a gombokkal.
Jelmagyarázat:
1.Megnyitás 2.Mentés 3 Tükrözi a brusht az x-tengelyen 4.Forgatja a brusht a brusht az x-tengelyen. 5.Tükrözi a brusht az y tengelyen 6.Forgatja a brusht az y tengelyen 7.Tükrözi a brusht a z tengelyen 8. Forgatja a brusht a z tengelyen 9.???? 10.Kijelöli azokat a brushokat amelyhez érintkezik 11.Kijelőli azokat a brushokat amelyen áthalad 12.Kijelőli azokat a brushokat amelyet körbevesz 13. Kivágás: Kivágja azt a részt a brushból amely belelóg a kijelőlt brushba 14.??? 15. Oldalaira bontja a brusht. 16.Clipping: darabolás: később 17.A brush "vonalait" odaszorítja a rácsozathoz. 18.Texturák minőségégét lehet beállítani (nem kell változtatni) 19.???? 20.????? 21. Ha nem ebben a nézetben lenne a szerkesztő akkor itt lehetne váltani a nézetek közt (itt fölösleges mert mind a 4 ablak megvan) 22. Ha bekapcsolva van akkor eltünteti a 3D-s kijelzőn a távolabbi tárgyakat, így növeli a pályaszerkesztő sebességét. 23. Szabad forgatás: a kijelőlt brush-t (vagy modelt) lehet forgatni. (gyorsbillentyű: R) 24. Ha be van kapcsolva akkor egyenletesen növelheted vagy kicsinyitheted a brusht. 25.??? 26.??? 27.??? 28.Ha be van kapcsolva akkor nem lehet kijelölni a patchokat 29. Ha be van kapcsolva akkor a "patch"(később)-ot körbeveszi egy vonal. 30. Ha be van kapcsolva akkor megjeleníti a "patch"-ok négyzetrácsait. 31. Bend Mode- segítéségével könnyebben készíthetük kanyart, emelkedő uatat stb. (patch-okból) 32.??? 33.??? 34.??? 35???......
|