A szerkesztő telepítése, brushok készítése, texturázás
2004.06.30. 21:28
Hmm.. szóval szeretnéd megtanulni a pályaszerkesztés tudományát:D
Elöszőr is szükséged van két programra:
CoDTools (XP-oprendszerre) CoDPiler
Indítsd el a pályaszerkesztőt. Kérni fogja a "cod.qe4" fájlt, amit a Tools/bin mappában találsz. Vmi ilyesmit fogsz látni:
Most menj a Edit/Preferences menübe, és állítsd be így:
Ha megvan akkor indítsd újra a pályaszerkesztőt, hogy életbe lépjenek a változtatások.
Alapok:
A Quake3 típusú pályákon majdnem minden brush-okból áll. A brush készítéséhez vidd a kívánt területre a kurzort, tartsd lenyomva a bal egérgombot és huzd el vmerre.
Minden brushon lehet utolag is változtatni:
A brush-t a szembe illetve az oldalnézetből tudod emelni.
Ha kész a brush akkor nyomj egy ESC-et, hogy levedd a kijelőlést (Az ESC levesz minden kijelőlést)
A brushokat a Backspace -szel lehet törölni
Minden brushnak kell textúra: Jelöld ki a brusht (Shift+bal klikk) és menj a Textures menüpontra. Válassz egy textúracsomagot(pl: Normandy/Wall), majd nyomd meg az "N" bill-t. (megnyilik az Entity ) Itt lépj be a Textures részbe:
Az itt megjelenő Textúrákból válassz egyet, majd tüntesd el az ablakot:
Hát ennyi lenne mára...:)
Ha lefagyna a pályaszerkesztő:
Menj a Futtatásba: írd be: regedit Menj a Hkey_current_user/Software részbe. Töröld ki a CoDRadiant mappát (Úgy vettem észre akkor fagy le a szerkesztő,ha letöltesz vmit a codhoz)
|